Wie past mijn WHOIS aan?

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:02

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Mijn Whois van een Belgisch domein moet aangepast worden. Wie moet ik hierop aanspreken? 2fast (mijn hosters) of www.dns.be?

En hoe ga ik ze dat vertellen?

20*350ZO45°

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
2fast kan dat waarschijnlijk voor je doen maar die liggen met hun kont in de zon :) . Maar die info aanpassen kost wel geld denk ik. Ik vraag me daarom ook af waarom je dat zou doen... bijna niemand kijkt naar de whois info voor een adres of telefoon nummer, daarvoor is de website.

Maar het kan zijn dat je een domein verkoopt of koopt...

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Het is dus een belgisch domein, en 2Fast heeft mijn tel.nummer geplaatst als 01184##### en aangezien een belg niet snapt dat daar +31 voor moet >:) wil ik daar graag 311184##### van maken, maar als ik er voor moet betalen, dan laten ze het maar zitten.

20*350ZO45°

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
Ho, niet zo negatief over Belgen he... ik woon er namelijk ook :) **maar ik ben er geen **

Als het alleen je telefoon nummer is zou ik het zo laten. Als iemand je bedrijf of wat dan ook wil bereiken kijken ze toch wel op je site voor je recentste gegevens.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op vrijdag 20 juli 2001 23:17 schreef The Source het volgende:
Ho, niet zo negatief over Belgen he... ik woon er namelijk ook :) **maar ik ben er geen **
Gebruikersnaam: The Source
Aantal posts: 710
Gem. aantal posts/dag: 3

Aan je posts te zien mag je in HK, effe een URL voor jou dat ik niet negatief doe over belgen (in tegendeel): http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178774

20*350ZO45°