Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

op zoek naar nieuwe laptop voor school/gaming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• CeVeXmEn
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 24-05 19:46
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop is voor school bedoeld maar ik wil er ook goed mee kunnen gamen.

Wat is je budget?
Rond de 800/900 euro.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
De laptop wordt vooral thuis gebruikt, dus het hoeft niet heel licht te zijn. Het hoeft niet perse een bepaald merk te zijn, dus alle adviezen kan ik gebruiken!

Alle reacties

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 18:57

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Welke games? Welke settings?

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

• CeVeXmEn
Spellen zoals rust of fortnite op high settings.

• Jay91
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 06-06-2019
Heb je zelf nog voorstellen/onderzoek gedaan naar laptops die je op het oog hebt?

Zie: Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid

• CeVeXmEn
Ik heb zelf een paar laptops bekeken alleen weet ik niet of dit goede keuzes zijn en of er betere zijn.
Zelf dacht ik aan de: Acer Nitro 5, HP Pavilion Gaming 15-cx0470nd, of de Medion Erazer X6603.

(Het spijt mij voor de onvolledigheid van mijn post, ben nog een noob op dit platform :) )

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True