Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Nerual
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 12:54
Aangezien mijn vraag lijkt op die van de topicstarter, stel ik hem hier.

Ik ben ook op zoek naar een Dual SIM Phone rond de €300. Mijn voorkeuren:
- Dual-Sim (dat was duidelijk)
- minimaal 32gb
- schermgrote doet er niet veel toe.
- minimaal 3gb geheugen
- redelijk tot goede camera (snelheid is van belang)
- prijs tot €350,-
- geen apple

Nu zit ik zelf te kijken naar een Pocophone
pricewatch: Xiaomi Pocophone F1 (6GB ram, 64GB opslag) Grijs
of
OnePlus 5t (tweedehands)
pricewatch: OnePlus 5T (6GB RAM, 64GB opslag) Zwart

Misschien van belang; ik ben voor mijn werk veel op reis, met name oost Europa en Scandinavië. Nu zien ik bij een vergelijking tussen Pocophone en Oneplus dat de Oneplus van meer verschillende mobiele netwerken kan gebruik maken en een breder frequentiebereik heeft.
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1236299;1107679/

Merk je hier in de praktijk veel van? Welke van deze 2 telefoons geniet jullie voorkeur of zijn er andere telefoons die ik zou moeten overwegen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

• soskes
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20:19
Als dit je keuze is dan zou ik voor de OnePlus gaan. Goede software en degelijke telefoons welke ook een premium uitstraling hebben.
Het belangrijkste, de beelden van de OnePlus zijn niet geweldig. Matig te noemen zelfs, maar die van de Pocophone zijn nog minder.

Daarbij is de software van de OnePlus clean terwijl die van Pocophone op Miui is gebaseerd.
Ik heb dat bij Xiaomi als zeer onprettig ervaren omdat het gewoon bijzonder agressief apps killed.

• Nerual
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 12:54
@soskes bedankt voor je reply, vooral het stukje schonere software spreekt me aan. De OnePlus heeft dan ook op dit moment mijn voorkeur.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:04

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Laurenh hoewel je vraag overeenkomt met de vraag in Dual SIM telefoon rond €300,- zijn aankoopadvies topics persoonlijk. Wil je dus een eigen advies ontvangen, is het beter om een nieuw topic te starten. Ik heb daarom de berichten afgesplitst.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True