Vraag

• per23
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07-11-2018
Ik heb een pioneer avx 923 aangesloten op het netwerk via kabel. De Icontrolav app van pioneer ziet de versterker niet, als ik het ip adres invul ziet hij hem ook niet
...

Ik heb de pioneer avx 923, samsung s7 en gebruik de pioneer remote app IcontraolAV .
...

Ik heb de pioneer versterker geupdated via de computer wat gelukt is.
Ik kan het niet via de tv doen want het knopje instellingsmenu knopje met een huisje erop doet het niet meer...
Een paar keer de stroom uitgeschakeld van de versterker maar de app zag nog steeds de versterker niet. Hij gaf steeds netwerkprobleem aan

Alle reacties

• Mr3MrsSmith
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-04 16:20
@per23

Kan het zijn dat je op Andriod Pie zit,

Want dit probleem heb ik nu ook.

• wbtje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-05 03:31
ik heb het probleem ook krijg hem in geen mogelijkheid meer gekopeld met inernet

http://169.254.112.202/ is het ip adres als ik deze handmatig aanpast doet ie niks. Volgens pioneer betekent dit dat hij niet verbonden is met het internet.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 00:05
Dat is een link-local adres, betekent dat er gewoon geen netwerkverbinding is.

• wbtje
johnkeates schreef op zondag 28 april 2019 @ 21:00:
Dat is een link-local adres, betekent dat er gewoon geen netwerkverbinding is.
dat is er wel want al me andere apparaten verbinden wel automatisch.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 00:05
wbtje schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:06:
[...]

dat is er wel want al me andere apparaten verbinden wel automatisch.
nou, dan kan het topic dus dicht

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:31
Krijgt je router een dhcp request? Kun je met Wireshark zien.

• wbtje
zzattack schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:23:
Krijgt je router een dhcp request? Kun je met Wireshark zien.
is dat een app of programma?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee