Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Winkels filteren in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sherlock
  • Registratie: mei 2000
  • Nu online
Is het mogelijk om winkels te filteren/te negeren bij het zoeken in de Pricewatch? In dit geval zoek ik bijvoorbeeld een Smartphone tot €150, met 3GB RAM en 32GB ROM. Deze wil ik liever niet via Amazon.de Marketplace aanschaffen, maar ik zie niet waar ik dat in kan stellen. Is dat überhaupt wel mogelijk?

Ik weet dat het bij een bestellijst bijvoorbeeld wel kan, maar dat is in het geval van een enkele telefoon niet echt praktisch.

Beste antwoord (via Sherlock op 13-11-2018 08:26)

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18:47
Cerberus_tm in "Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch"

Hier is een userscriptje om dit voor elkaar te krijgen :)

Share and Enjoy!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18:47
Cerberus_tm in "Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch"

Hier is een userscriptje om dit voor elkaar te krijgen :)

Share and Enjoy!

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Gezien dit over de Pricewatch gaat, krijgt dit topic een schopje die richting op.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

• Sherlock
  • Nu online
Thanks, ben er gisteren helaas niet aan toegekomen om het te installeren maar dat ziet er wel goed uit! (Alhoewel dit wel een nuttige functie voor de Tweakers Pricewatch is)

• Sherlock
  • Nu online
Korte kick om nog even te melden dat het inderdaad goed werkte :) Zou volgens mij voor meerdere doeleinden wel een mooie feature van de PW zijn!

• Luchtbakker
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 14:25
Een feature dat ik inderdaad ook erg mis! :-) Een scripje is mooi, maar liever zie ik het native werkend. Wie weet :-)

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 18:55

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

Helaas kunnen wij als PW-team hier niks mee, dit is niet een simpele instelling. Daarom move ik dit topic naar Mooie Features, waar meer van dezelfde requests zijn.

• Brent
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16:42
Mag ik deze feature (zonder greasemonkey) +1'en? Die Amazon prijzen kloppen zelden, zou ze er het liefst permanent uit laten.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Netiquette | Politiek dakloos

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Reiko
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 08-06 18:10
Ik kwam hier terecht omdat ik alsook amazon wil wegfilteren. Graag mogelijk maken aub :)

3700X | X570 | 32GB 3466C16 | 2070S

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True