Toon posts:

Diablo Immortal Preview

Pagina: 1
Acties:
  • 676 views

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:12
reviews: Diablo Immortal - Goed voor een flinke rel
@Paul Hulsebosch

In de eerste zin onder de kop "Afwijkende classes", wordt de game per ongeluk Diablo III genoemd, in plaats van Diablo Immortal.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-12-2022
Oeps, er doorheen geglipt... Aangepast. Thx!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
Bye bye Diablo Immortal voor de Nederlanders en de Belgen.
Kut regelgeving...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:00
Zhankou schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:23:
Bye bye Diablo Immortal voor de Nederlanders en de Belgen.
Kut regelgeving...
Waar heb je het over? De releasedatum is 2 juni, wat is er aan de hand?

My flight statistics: (423.270km in 114 flights) Next trips: Rio de Janeiro (Brazil)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:03
Mooi een thread uit 2018 omhoog geschopt, maar goed. Ik denk dat Zhankou bedoelt dat het waarschijnlijk niet uitkomt in Nld en België vanwege lootboxes. Zie er niet recent een bericht over though.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zhankou
https://game8.co/games/Diablo-Immortal/archives/377129

Ik zag geen andere zoekresultaten, vandaar.

Game is verdwenen uit IOS en Android store (NL).
Zucht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NrFive
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 14:24
Ik snap dat een bedrijf liever “safe then sorry” handelt. Vooral als ze denken dat de afzetmarkt niet de moeite waard is.

Waar ik zelf meer moeite mee heb is waarom spel X wel mag/kan en spel Y niet. Zo ver ik zelf heb kunnen achterhalen heeft het te maken met kanspercentages duidelijk communiceren aan de eindgebruiker. Lijkt me dan niet zo moeilijk om met z’n allen 1 lijn te trekken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:29
Zou er een niet-illegale manier zijn/komen om dit spel straks alsnog te spelen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zhankou
Emigreren!

Maar nee, denk niet dat er een legale manier is tenzij Blizzard hier zelf wat mee doet.

[Voor 82% gewijzigd door Zhankou op 23-05-2022 20:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:51
Tuktop schreef op maandag 23 mei 2022 @ 19:40:
Zou er een niet-illegale manier zijn/komen om dit spel straks alsnog te spelen?
Je kan 1x per jaar je play store land veranderen, moet je wel zelf even naar het land in kwestie gaan
https://support.google.com/googleplay/answer/7431675

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tuktop
Puc van S. schreef op maandag 23 mei 2022 @ 21:28:
[...]

Je kan 1x per jaar je play store land veranderen, moet je wel zelf even naar het land in kwestie gaan
https://support.google.com/googleplay/answer/7431675
Opzich ben ik nu in Spanje, toevallig
*O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:51
Let wel op dat het effect kan hebben op andere apps die je momenteel geinstalleerd hebt ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zhankou
Met een VPN kun je dat ook doen.
Of een 2de account bij Google, Cache clearen en voila. Maar denk dat je alsnog VPN draaiende moet houden om te kunnen spelen. Ten tweede heb je ook nog met Battlenet te maken. Daar kun je ook account maken in een andere regio , maar of het "legaal" wordt geacht, doubtfull.

Anderzijds vind ik het een hoop cul. Ben toch zelf baas over mijn portemonnee. Sjeesh.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tuktop
Zhankou schreef op maandag 23 mei 2022 @ 22:38:

Anderzijds vind ik het een hoop cul. Ben toch zelf baas over mijn portemonnee. Sjeesh.
Eens. Een kind kan boosterpakjes MtG kopen in elke stripboeken- en game-winkel, en er zijn gokreclames op tv voor gokplatforms van de overheid. En dan moeten wij beschermd worden tegen de mogelijkheid van het kopen van ingame lootboxes voor een gratis spel...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:37

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Deze discussie hoort thuis bij het relevante nieuwsartikel: nieuws: Diablo Immortal komt niet uit in Nederland en België

Niet in een feedbacktopic voor de redactie.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee