Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

1440P Monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• GlennSm
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 13-03 12:03
Ik zoek een?
Een 1440P monitor om te gamen

Wat is je budget?
400 euro maximum.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeursmerk maar liefst geen obscuur merk

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb onlangs een nieuwe game pc samengesteld en zoek voor dit systeem een monitor. Liefst geen breedbeeld, dunne bezels zijn mooi meegenomen maar geen must. Kleuren zijn het voornaamste. Liefst tussen 24-27 inch

Alvast bedankt!

[Voor 5% gewijzigd door GlennSm op 06-11-2018 09:55]

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

@GlennSm Wat heb je zelf zoal gevonden waar je over twijfelt ?
Voor €400,- is er dacht ik geen GSync scherm. heb je een Nvidia of AMD videokaart ?
kijk hier eens rond categorie: Monitoren

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:23
@GlennSm Als je een Nvidia videokaart hebt: Dell S2417DG

• GlennSm
Hackus schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:32:
@GlennSm Wat heb je zelf zoal gevonden waar je over twijfelt ?
Voor €400,- is er dacht ik geen GSync scherm. heb je een Nvidia of AMD videokaart ?
kijk hier eens rond categorie: Monitoren
Ik had gekeken op hardware.info onder monitoren die awards had gekregen van hun. Dit gewoon om de zoektocht te beperken.

Toen kwam ik bij deze terecht:
  • AOC Agon AG271QX
  • Iiyama G-Master GB2760QSU-B1
  • AOC AGON AG241QX
In mijn systeem steekt een nvidia 1080 TI.

[Voor 3% gewijzigd door GlennSm op 06-11-2018 09:45]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

oa pricewatch: Iiyama G-Master GB2760QSU-B1 Zwart heeft FreeSync wat voor AMD kaarten geschikt is. met je 180Ti kun je dit niet gebruiken (maar wel het scherm)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• GlennSm
Hackus schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:50:
oa pricewatch: Iiyama G-Master GB2760QSU-B1 Zwart heeft FreeSync wat voor AMD kaarten geschikt is. met je 180Ti kun je dit niet gebruiken (maar wel het scherm)
Ja heb gemerkt dat er geen g-sync scherm is rond de 400 dus die vereiste mag achterwegen blijven. :)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Voor Shooters wil men het liefst een TN panel, voor allround IPS. G- Master is prima lijkt me. 144Hz 1440p

• GlennSm
Hackus schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:24:
Voor Shooters wil men het liefst een TN panel, voor allround IPS. G- Master is prima lijkt me. 144Hz 1440p
Ik speel eigenlijk geen shooters, kan ik dan beter kijken naar een 60Hz's met IPS?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True