Ik zoek een?
Upgrade voor mijn onboard graphics. Dit omdat ik merk dat mijn laptop met extra graka net iets beter presteert in programma's die ik gebruik zoals Photoshop, Dialux EVO en Dialux. Dit terwijl mijn workstation krachtiger is.
Tevens is mijn zoontje wel aardig into de racing games dus als we de PC nog met een HDMI op de 46 inch LED tv kunnen aansluiten dan kunnen wij(
) samen ook nog eens een spelletje doen.
Wat is je budget?
In verhouding, ik ben niet echt een gamer dus laten we zeggen 150-250 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, prijs kwaliteit verhouding moet goed zijn
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC staat op mijn bureau en is nu echt stil, dat wil ik graag zou houden bij office werk. Dus graag met fans die uit staan bij lage belasting en zo stil mogelijk zijn bij last.
De behuizing is klein namelijk een Sharkoon CA-M. Dat zal een beperkende factor zijn.
Verdere specs pc:
Be quiet! Pure Power 10 400W CM
Intel Core i5 8400
Noctua NH-L9i
Gigabyte B360M D2V
Samsung 960 EVO MZ-V6E250BW
2 x 8 GB - DIMM 288-pins - DDR4 - 2666 MHz / PC4-21300
Upgrade voor mijn onboard graphics. Dit omdat ik merk dat mijn laptop met extra graka net iets beter presteert in programma's die ik gebruik zoals Photoshop, Dialux EVO en Dialux. Dit terwijl mijn workstation krachtiger is.
Tevens is mijn zoontje wel aardig into de racing games dus als we de PC nog met een HDMI op de 46 inch LED tv kunnen aansluiten dan kunnen wij(

Wat is je budget?
In verhouding, ik ben niet echt een gamer dus laten we zeggen 150-250 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, prijs kwaliteit verhouding moet goed zijn
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC staat op mijn bureau en is nu echt stil, dat wil ik graag zou houden bij office werk. Dus graag met fans die uit staan bij lage belasting en zo stil mogelijk zijn bij last.
De behuizing is klein namelijk een Sharkoon CA-M. Dat zal een beperkende factor zijn.
Verdere specs pc:
Be quiet! Pure Power 10 400W CM
Intel Core i5 8400
Noctua NH-L9i
Gigabyte B360M D2V
Samsung 960 EVO MZ-V6E250BW
2 x 8 GB - DIMM 288-pins - DDR4 - 2666 MHz / PC4-21300