Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wasmachine aankoopadvies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FP93
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 17-06 18:49
Ik woon sinds 5 jaar op kamers en er stond in ieder studentenhuis waar ik heb gewoond een Miele wasmachine. Dit ben ik dus gewend en daardoor ben ik ook verwend, wat wasmachines betreft.

Nu moet ik zelf een wasmachine aanschaffen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik wil graag een wasmachine met flink wat programma's en het liefst ook één waarbij de temperatuur en het toerental per wasje aan te passen is. Ik woon klein dus een stille wasmachine is ook gewenst.

Mijn budget is maximaal 500 euro.

Ik twijfel wel nog een klein beetje of ik niet gewoon de goedkoopste Miele zal kopen (739 euro) zodat ik weet dat ik voor de komende 10 jaar goed zit, maar aangezien ik nog student ben is dit nogal een uitgave.

Als iemand een tip heeft, hoor ik het graag :)

Alle reacties

• IkWilbert
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 00:43

IkWilbert

Het is mij!

Misschien heb je hier wat aan:

Nieuwe wasmachine

I intend to live forever. So far, so good.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Goedkope Bosch, prima machines! Instalmodel onder de 500 euro moet lukken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• digifun
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Aanbiedingen goed in de gaten houden. Of tweedehands en de opruiming na de feestdagen.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Bravertal
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:13
Hieronder mijn standaard reactie op aankoopadvies van een wasmachine:

Maandag 16 juli had mijn 12 jaar oude Aeg wasmachine het begeven.

Toevallig heb ik een aflevering van de Rekenkamer gezien:
https://www.npo3.nl/de-rekenkamer/15-08-2013/KRO_1627225

Vervolgens via kieskeurig.nl gezocht en kwam op onderstaande wasmachine uit:

https://www.kieskeurig.nl...beko-wmy81483lmb2/prijzen

Vervolgens nog even gegoogled en kwam toen op onderstaande site:

https://www.wasmachine-voordeel.nl/beko-wmy81483lmb2.html

De wasmachine kostte mij toen 329 euro. Tot nu toe zeer tevreden over de wasmachine, ons gezin bestaat uit 5 personen. Ik denk dat wij gemiddeld 1x per dag de machine gebruiken. Ook zijn wij zeer tevreden over alle korte programma's en alle variaties daar ook weer in.

• Ramon_1984
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16-06 19:38
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een mooie siemens wasmachine, gekocht bij ep in hoorn.

Volgens mijn heeft expert nu een siemens in de aanbieding.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True