Toon posts:

iPhone word traag als batterij percentage onder 30% komt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kossok
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 30-09-2021
Hallo,

Mijn iPhone 6s word heel traag als de batterij onder ongeveer 30% komt. Als ik hem aan de oplader hang is ie meteen weer snel. Haal ik hem eraf is ie weer traag.

Dit is sinds dat ik een nieuwe batterij in de telefoon geplaatst heb. Dus ik dacht het zal aan de batterij liggen. Nu weer een nieuwe batterij erin gedaan en het probleem is er nog steeds. Nu de telefoon op de fabrieksinstellingen gezet en geüpdate maar dit werkt ook niet.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Alvast bedankt

Gr

Alle reacties

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:42

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

"We never grow up. We just learn how to act in public"

• Kossok
Dat gaat niet, er staat dat hij de conditie van de batterij niet kan bepalen? Bij batterijconditie staat ook reparatie.
Is gewoon n orginele Apple batterij wat er in zit

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:48
"Bij batterijconditie staat ook reparatie."

Oftewel je batterij is aan vervanging toe.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 19:49

4POX

Everybody is wired

Kossok schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:30:
Dat gaat niet, er staat dat hij de conditie van de batterij niet kan bepalen? Bij batterijconditie staat ook reparatie.
Het is mij niet helemaal duidelijk?

Heb jij zelf de batterij vervangen en waar komt die vandaan?

Apple levert zijn originele batterijen alleen aan officiele reparatiepunten. Die mogen de batterijen niet los verkopen.

AKA Rinkel weblog

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Dan heb je dus een batterijprobleem - DAT is wat je moet oplossen.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:37
Kossok schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:07:
Dit is sinds dat ik een nieuwe batterij in de telefoon geplaatst heb. Dus ik dacht het zal aan de batterij liggen. Nu weer een nieuwe batterij erin gedaan en het probleem is er nog steeds. Nu de telefoon op de fabrieksinstellingen gezet en geüpdate maar dit werkt ook niet.
Voor het vervangen van de accu had je dit probleem niet? Zelf vervangen?
Tot en met 31 december 2018 geldt voor service aan de batterij buiten garantie een tarief van € 29 voor alle in aanmerking komende modellen van iPhone 6 of later. Het tarief van € 29 voor service aan de batterij is mogelijk beperkt tot één reparatie per iPhone. Na 31 december 2018 verandert de prijs in € 49 voor al deze producten behalve de iPhone X. De prijs daarvoor verandert in € 69.

Deze prijzen zijn alleen van toepassing op batterijreparaties uitgevoerd door Apple. De prijzen bij erkende Apple serviceproviders kunnen variëren. We voegen € 12,10 aan verzendkosten toe indien verzending vereist is voor uw reparatie en deze niet wordt gedekt door de garantie of AppleCare+. Alle prijzen zijn in euro en inclusief btw.
Was wellicht wat handiger geweest..

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kossok schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:30:
Bij Apple laten vervangen, ga je terug met de (blijvende) klacht. Bij Apple kan het je €30,- kosten met garantie.
of je IMEI moet voldoen aan retoursprogramma. Hun kunnen evt probleem uitlezen waardoor het je misschien niets kost. ( beter dan bij jappie/henkie/ali op de hoek)

[Voor 11% gewijzigd door Hackus op 05-11-2018 17:45]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Kossok
Ik heb idd de batterij zelf vervangen.
Deze batterij heb ik er in gedaan:

https://www.fixjeiphone.n...npxFAvXwIc9saAqjuEALw_wcB

Op hun site hebben ze ook n battery voor 12 euro. Die had ik er eerst in gedaan. Dacht dat t daar aan lag omdat die namaak zou zijn. Daarom nu deze gekocht.
Nu zullen jullie misschien wel zeggen, dat is ook niet slim hè zelf eraan prutsen. Maar dit zou toch gewoon moeten werken?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:01

MsG

Forumzwerver

Kossok schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:46:
Ik heb idd de batterij zelf vervangen.
Deze batterij heb ik er in gedaan:

https://www.fixjeiphone.n...npxFAvXwIc9saAqjuEALw_wcB

Op hun site hebben ze ook n battery voor 12 euro. Die had ik er eerst in gedaan. Dacht dat t daar aan lag omdat die namaak zou zijn. Daarom nu deze gekocht.
Nu zullen jullie misschien wel zeggen, dat is ook niet slim hè zelf eraan prutsen. Maar dit zou toch gewoon moeten werken?
Waar zie jij daar staan dat dat een originele Apple is? Ik nergens.

Kom je niet in aanmerking voor die officiële vervanging bij Apple voor 30 euro? Of heb je dat nu om zeep geholpen door hem zelf open te maken?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:21
MsG schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:52:
[...]

Waar zie jij daar staan dat dat een originele Apple is? Ik nergens.

Kom je niet in aanmerking voor die officiële vervanging bij Apple voor 30 euro? Of heb je dat nu om zeep geholpen door hem zelf open te maken?
Apple weigert inderdaad iPhones aan te nemen voor service als blijkt dat de batterij is vervangen. TS had direct naar Apple moeten gaan in plaats van zelf aan de slag te gaan met nep batterijen.

• Kossok
Oké nou dat is duidelijk dan, bedankt iig voor jullie antwoorden👍

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Kossok went je tot die shop, en kijk of hun je kunnen helpen.(kleine kans, maar toch)
Je kunt makkelijk zelf iets verkeerd hebben gedaan bij vervangen (of de batterij is niet de oorzaak)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee