Mijn monitor (Acer Predator XB241H) knippert en verliest kort zijn verbinding als ik op sta uit mijn bureaustoel.
Mijn 2e monitor (Benq GL2450) heeft dit probleem niet.
Sterker nog, geen van de elektrische apparaten in de kamer schijnt verder ergens last van te hebben.
daarnaast lijkt het steeds vaker voor te komen.
Eerst was het eens per week, maar sinds kort is het elke keer als ik op sta
Ik heb zelf al:
De overclock van het beeldscherm afgehaald.
Alle kabels van en naar het scherm gecontroleerd.
Deze beide zonder resultaat.
Ook heb ik de bureaustoel (een Ikea Markus in het donker grijs) tijdelijk omgewisseld voor een andere vergelijkbare bureaustoel (een oude versleten Ikea Markus in blauw) waarna ik het probleem niet meer kon reproduceren.
Als laatste heb ik geprobeerd het scherm te testen op een intern los contact door het scherm en mijn bureau even goed te schudden (niet debiel hard, maar harder dan zou gebeuren als ik gewoon opsta).
Ook weer zonder resultaat.
Weet iemand hier waar dit aan ligt, of het schadelijk is voor de monitor en zo ja hoe ik dit eventueel kan oplossen.
Mijn 2e monitor (Benq GL2450) heeft dit probleem niet.
Sterker nog, geen van de elektrische apparaten in de kamer schijnt verder ergens last van te hebben.
daarnaast lijkt het steeds vaker voor te komen.
Eerst was het eens per week, maar sinds kort is het elke keer als ik op sta
Ik heb zelf al:
De overclock van het beeldscherm afgehaald.
Alle kabels van en naar het scherm gecontroleerd.
Deze beide zonder resultaat.
Ook heb ik de bureaustoel (een Ikea Markus in het donker grijs) tijdelijk omgewisseld voor een andere vergelijkbare bureaustoel (een oude versleten Ikea Markus in blauw) waarna ik het probleem niet meer kon reproduceren.
Als laatste heb ik geprobeerd het scherm te testen op een intern los contact door het scherm en mijn bureau even goed te schudden (niet debiel hard, maar harder dan zou gebeuren als ik gewoon opsta).
Ook weer zonder resultaat.
Weet iemand hier waar dit aan ligt, of het schadelijk is voor de monitor en zo ja hoe ik dit eventueel kan oplossen.