Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC zal voornamelijk gebruikt worden voor gamen (Fortnite, CIV 6). De PC is voor een vriend van mij. Geen enorme gamer maar wil voornamelijk een PC waar de meeste spellen op gespeeld kunnen worden en beetje fatsoenlijk draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De max ligt rond de 1000 euro. Als het goedkoper kan is het mooi, als iets duurder voldoende meerwaarde oplevert dan valt er nog iets te rekken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het beeldscherm: LG 27UD58
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik meen dat het handig is om een intel processor te nemen gezien de socket daarvan redelijk consistent is. Ik zal echter ook niet beweren dat ik een expert ben hierin dus als dit onzin is, laat t gerust weten. Het idee is in ieder geval dat als er iets kapot gaat, niet het halve (of hele) systeem vervangen moet worden. Idee is dat het systeem voor lange tijd mee zal gaan met onderdeel vervangingen waar nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bijzonderheden
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hoe denken jullie over de eerder genoemde onderdelen combi?
Wat van videokaart raden jullie aan?
PC zal voornamelijk gebruikt worden voor gamen (Fortnite, CIV 6). De PC is voor een vriend van mij. Geen enorme gamer maar wil voornamelijk een PC waar de meeste spellen op gespeeld kunnen worden en beetje fatsoenlijk draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De max ligt rond de 1000 euro. Als het goedkoper kan is het mooi, als iets duurder voldoende meerwaarde oplevert dan valt er nog iets te rekken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het beeldscherm: LG 27UD58
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 216,- | € 216,- |
1 | MSI Z370-A PRO | € 95,- | € 95,- |
1 | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 54,90 | € 54,90 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,50 | € 135,50 |
1 | Corsair RM550x (2018) | € 89,50 | € 89,50 |
1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 126,47 | € 126,47 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 717,37 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik meen dat het handig is om een intel processor te nemen gezien de socket daarvan redelijk consistent is. Ik zal echter ook niet beweren dat ik een expert ben hierin dus als dit onzin is, laat t gerust weten. Het idee is in ieder geval dat als er iets kapot gaat, niet het halve (of hele) systeem vervangen moet worden. Idee is dat het systeem voor lange tijd mee zal gaan met onderdeel vervangingen waar nodig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bijzonderheden
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hoe denken jullie over de eerder genoemde onderdelen combi?
Wat van videokaart raden jullie aan?