NordVPN en windows10 bijten elkaar.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Windows10 en NordVPN lijken elkaar niet echt te mogen. Als ik namelijk met de applicatie van NordVPN een verbinding maak kan ik gewoon op internet, dit is geen probleem. Als ik echter iets in de store of via de feedback hub wil doen krijg ik steevast de melding dat er geen internet verbinden is. Zet ik NordVPN uit dan krijg ik deze melding niet.

De voorgestelde punten op: https://support.nordvpn.c...ws-application-issues.htm hebben niet geholpen, dus ik hoop ergens dat iemand tegen hetzelfde aangelopen is en wel een oplossing heeft (behalve VPN niet gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Is het niet een beveiliging aan de kant van Microsoft? Niet willen dat je met een VPN inlogt?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:24

nelizmastr

Goed wies kapot

Sowieso is dit toch geen probleem? De downloads van de Microsoft store zijn immers van Microsoft zelf, dus waarom je ook dat achter een VPN wil verstoppen is me een raadsel.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Vaak is dit soort budget vpn software niet zo geavanceerd dat al het internetverkeer wordt omgeleid en voor geintegreerde windows functies kan het best wel eens zo zijn dat je dit soort problemen krijgt.
Daarom kan je ook het beste de vpn niet laten opbouwen binnen windows maar al daarvoor.

Ook kan je gewoon contact leggen met de nordvpn support desk die zijn toch gewoon 24/7 bereikbaar om je hierbij te assisteren neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
nelizmastr schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:19:
Sowieso is dit toch geen probleem? De downloads van de Microsoft store zijn immers van Microsoft zelf, dus waarom je ook dat achter een VPN wil verstoppen is me een raadsel.
VPN heeft voor mij niets met verstoppen te maken.

VPN uitschakelen als ik de store in ga of iets met de feedback hub wil doen is ook geen probleem, maar omslachtig als er ook een andere oplossing is, daarom mijn vraag.

Als het een onbekend of niet veel komende iets is, is er verder geen hek van t dam hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXXiBIT
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2022
Is met AirVPN hetzelfde. Kom je de Windows Store ook niet in en als je hem uitzet wel.
Dat is ook echt het enige wat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

NordVPN ondersteunt toch de OpenVPN client? Of gebruik je die al? https://nordvpn.com/nl/tutorials/windows-10/openvpn/
Pagina: 1