Goedemorgen!
Op dit moment heb ik een GTX 960 4GB waar ik eigenlijk alleen nog maar ESO speel. Dit op 1680x1050 resolutie op Ultra Settings.
Ik wil over gaan stappen naar full HD en ik merk dat mijn GPU nu al op 100% draait tussen de 45 en 60 fps. Nu wil ik eigenlijk gewoon steady op 60fps spelen op full hd resolutie.
Ik zit te twijfelen tussen een RX 580 8GB of een 1050 Ti 4GB.
Budget zit zo ongeveer rond de €250,-
Rest van het systeem weet ik zo even niet uit m'n hoofd ( op dit moment op het werk ). Via taakbeheer zie ik tijdens het gamen wanneer ik rond de 40FPS zit de CPU en het RAM nog geen 50% aantikken.
Wat ik zelf al heb gezocht zijn benchmarks.
Omdat ESO toch wel een ouder spel is kan ik niet echt goede benchmarks vinden voor specifiek dit spel.
Ben ook niet van plan andere games te gaan spelen behalve wat Runescape
Grote verschil zit in de prijs, om en nabij de €70 goedkoper voor de 1050Ti.
Graag hoor ik jullie meningen!
Thanks
Op dit moment heb ik een GTX 960 4GB waar ik eigenlijk alleen nog maar ESO speel. Dit op 1680x1050 resolutie op Ultra Settings.
Ik wil over gaan stappen naar full HD en ik merk dat mijn GPU nu al op 100% draait tussen de 45 en 60 fps. Nu wil ik eigenlijk gewoon steady op 60fps spelen op full hd resolutie.
Ik zit te twijfelen tussen een RX 580 8GB of een 1050 Ti 4GB.
Budget zit zo ongeveer rond de €250,-
Rest van het systeem weet ik zo even niet uit m'n hoofd ( op dit moment op het werk ). Via taakbeheer zie ik tijdens het gamen wanneer ik rond de 40FPS zit de CPU en het RAM nog geen 50% aantikken.
Wat ik zelf al heb gezocht zijn benchmarks.
Omdat ESO toch wel een ouder spel is kan ik niet echt goede benchmarks vinden voor specifiek dit spel.
Ben ook niet van plan andere games te gaan spelen behalve wat Runescape

Grote verschil zit in de prijs, om en nabij de €70 goedkoper voor de 1050Ti.
Graag hoor ik jullie meningen!
Thanks