Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Update probleem op Acer laptop

Pagina: 1
Acties:

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 15:06
Hey hallo,

Ik zit met een klein probleempje, waarvan ik verwacht dat het zo op te lossen is.
Laatst bij het opruimen van wat spullen kwam ik nog een degelijke laptop tegen, een iets oudere Acer met Windows 8. Deze heb ik al eens geprobeerd te updaten maar geeft keer op keer foutcode 0xc1900107 aan.
Na wat zoekwerk moest ik toch maar eens de map proberen te verwijderen, zo niet (vanwege admin rechten..) dan moest ik de map herbenoemen naar hetzelfde ($WINDOWS.~BT). Toen meende ik even dat het allemaal goed ging, maar liep helaas weer stuk op het laatste.

Iemand enig idee waar ik het dan moet zoeken?

Groetjes :)

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 14:17
Als je er niets intressants op hebt, zet je hem best gewoon terug naar fabrieksinstellingen.

Kan je dan met een schone lei beginnen met updaten/upgraden. Kost je zeer waarschijnlijk minder tijd en moeite dan hierin gaan graven.

0xc1900107 volgens google results ook vaak gezeur met antivirus

https://social.technet.mi...7?forum=win10itprogeneral

Woont in Helsinki

• Aquila
Intelligo schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:06:
Als je er niets intressants op hebt, zet je hem best gewoon terug naar fabrieksinstellingen.

Kan je dan met een schone lei beginnen met updaten/upgraden. Kost je zeer waarschijnlijk minder tijd en moeite dan hierin gaan graven.

0xc1900107 volgens google results ook vaak gezeur met antivirus

https://social.technet.mi...7?forum=win10itprogeneral
Ik meen dat toen ook geprobeerd te hebben, maar de bios is dicht geramd als ik me het nog goed herinner. Ik zal de installatie van Windows 10 in ieder geval eens via de USB proberen te installeren.

• Aquila
Hackus schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:00:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Wat ik geprobeerd heb staat erin, welke hardware ik gebruik leek mij voor dit niet relevant. Mocht dat wel zo zijn kan het gewoon gezegd worden..

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Aquila schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:48:
[...]

Wat ik geprobeerd heb staat erin, welke hardware ik gebruik leek mij voor dit niet relevant. Mocht dat wel zo zijn kan het gewoon gezegd worden..
je TS mist belangrijke info. Voor een hulpvraag lijkt het mij van belang zvm info te geven. anders vragen leden, en zeg je dat heb ik al gedaan. oa Acer laptop zegt niets..

Maar hier lees je iets wat je kan helpen van MS Community https://answers.microsoft...9b-4b7d-a647-b9065099efd6

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:12

Brahiewahiewa

boelkloedig

Aquila schreef op maandag 5 november 2018 @ 13:47:
[...]

Ik meen dat toen ook geprobeerd te hebben, maar de bios is dicht geramd als ik me het nog goed herinner. Ik zal de installatie van Windows 10 in ieder geval eens via de USB proberen te installeren.
Dan breek je die BIOS toch open?
Zijn genoeg tools voor

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Aquila
Hackus schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:19:
[...]

je TS mist belangrijke info. Voor een hulpvraag lijkt het mij van belang zvm info te geven. anders vragen leden, en zeg je dat heb ik al gedaan. oa Acer laptop zegt niets..

Maar hier lees je iets wat je kan helpen van MS Community https://answers.microsoft...9b-4b7d-a647-b9065099efd6
Dat zijn net andere foutcodes Hackus of zie ik iets specifieks over het hoofd?
Brahiewahiewa schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:56:
[...]

Dan breek je die BIOS toch open?
Zijn genoeg tools voor
Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gedaan. Bios startte gisteren ook niet op..

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Hmmm, heb ik de verkeerde hier geplakt. in zoekbalk kun je je code plaatsen en zoeken
https://answers.microsoft...ntTypeScope=#/windows///1

• Aquila
@Hackus
Top dan kijk ik dalijk na m’n werk even! :)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True