Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Dell MMH11

Pagina: 1
Acties:

• arnkanters
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 22-04 22:05
Hallo

ik heb wat problemen met mijn monitor setup ik heb 6 monitoren, maar helaas ondersteunt mijn videokaart er maar 5 dus om toch alle 6 monitoren te kunnen gebruiken heb ik een Dell MMH11 video hub om 1 displayport in 3 dvi poorten te veranderen maar helaas worden de 3 bovenste monitoren gezien als 1 grote langwerpige monitor, maar ik wil eigenlijk dat alle monitoren apart van elkaar werken

weer iemand of dit mogelijk is?

Mvg. Arn Kanters

mijn pc:
ryzen 7 1700
gigabyte ab350m gaming 3
gtx 1070 ti amp extreme
8gb corsair vengence
2x 3TB seagate baracuda
1x 2TB wd black
1x 2TB wd green
1x samsung evo 860
coolermaster masterliquid 240
thermaltake level 10

[Voor 20% gewijzigd door arnkanters op 05-11-2018 12:54. Reden: specs]

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 00:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is er alleen voor hardwarezaken die niet in andere hardawarefora aan bod komen. Voor videokaarten en beeldschermen hebben we... Videokaarten & Beeldschermen.

Ik verplaats even: move OH -> VB

Verder inhoudelijk:
Documentatie over dit geval is opmerkelijk afwezig. Ik zie alleen een .pdfje dat niet geheel duidelijk is over wat het exact doet cq hoe het in te stellen. Dat gezegd, ik denk dat het gewoon doet wat het hoort te doen - drie monitoren aansluiten op je PC alsof het een enkele grote was. Je kunt vervolgens zelf je apps verdelen over de drie schermen.

Wil je iets anders, dan ben je beter af met een tweede videokaart erbij. Ervan uitgaande dat de performance-eisen van je toepassingen niet astronomisch zijn, dan kun je af met een betrekkelijk low-end geval.

Soittakaa Paranoid!

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 14:26
Hebben de monitoren een DP output want dan is daisy chain mogelijk.

• arnkanters
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 22-04 22:05
nee helaas hebben de monitoren geen DP output dus ik ga proberen mijn oude kaart (r9 290) gebruiken voor de bovenste 3 monitoren
bedankt voor jullie hulp

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True