Verwijderd

Ik wil niet lullig overkomen ,maar wat denk je zelf.

Prijs prestatie verhouding ligt als ik kijk tussen deze Trust en een goede wel heel erg ver.

Lijkt mij dat je er niet te veel van moet verwachten.

En als je dat ook niet doet je er best wel leuke plaatjes me kan schieten.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
weinig opslag mogelijkheid.., en er staat niet hoeveel megapixels hij is..

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 15:44
he tgaat om simpele plaatjes enz
en de webcam functie
heeft iemand deze cam?

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 12:28
Op vrijdag 20 juli 2001 22:24 schreef Kev0867 het volgende:
weinig opslag mogelijkheid.., en er staat niet hoeveel megapixels hij is..
Denk dat je deze beter in kilopixels kan beoordelen *D

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-03 09:14
Trust :r

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 01:14 schreef Iron Mike het volgende:
Trust :r
kort en krachtig 8-)

Verwijderd

ik geloof niet dat je een digitale camera en webcam in één moet kopen. Koop of een goede webcam waar je ook `foto's` mee kan nemen achter je pc (zoals de philips toucam pro ƒ200) of koop een digitale camera voor beginners (kodak dc3200 ƒ500, of de KODAK DC3400 voor ƒ1000).

Kijk eens op http://www.megapixel.net als je een camera zoekt, of op http://www.kieskeurig.nl voor gebruikers-ervaringen met webcams en camera's.

Hou er wel rekening mee dat je voor een digitale camera een extra geheugenkaart moet kopen zodra je veel foto's met hoge resolutie wilt opslaan.

En ja, als je persé een webcam en camera in één wil hebben, dan moet je genoegen nemen met minder kwaliteit. Trust staat niet bekend om zijn geweldige kwaliteit, alhoewel ik van deze camera geen enkele review kan vinden. Maar wat de één 3 keer nix vindt, is voor de ander voldoende.

Succes!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HA->Gad

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:17
Hey Trust bestaat toch niet meer ?! |:(
Het is nu toch Guillemot ?! :?

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:13

heuveltje

KoelkastFilosoof

ga er dinsdag eentje uitproberen
zal dan wel wat plaatjes schieten en posten :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

volgens mij heeft ie geen flitser...als je binnenshuis foto's wilt maken is het toch wel prettiger om die optie wel te hebben, lijkt me een leuk dingetje om te zien of digitaal fotograferen je bevalt voordat je gelijk een duurdere neemt....

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Uhm ik zie een flitser

en ik had een photocam plus van trust. idd, het is bagger maar je kan er gewoon leuke plaatjes mee maken die je later weer terug kan zien. En als dit een nieuwere versie is, hij ziet er igg mooier uit, dan kan je dat heus wel doen hoor. Maar hte ligt er aan waarvoor je hem wilt gebruiken. Kijk, als jij wilt designen met HIGH-RES plaatjes, dan zou ik zon duur ding nemen jah, maar als jij net zoals ik gewoon voor de lol leuke plaatjes wil hebben om een leuk album op internet te zetten, mag jij gerust van mij deze cam nemen :) Ik heb nu trouwens de DC3200 van Kodak, en is ook een PRIMA ding. Behalve als je het LCDtje teveel gebruikt, dan vreet ie batterijen. En een flinke valpartij heeft ie ook overleefd.

Als iemand plaatjes wilt zien moet ie maar effe mailen

Verwijderd

DO NEVER TRUST A TRUST >:) En dat is mijn mening over dit ontzettend BAR slechte merk! Trust: Service, support: wat is dat? Die woorden kennen wij niet, klanten afzetten, met goedkoop ingekochte aziatische rotzooi, ja dat kunnen wij wel!

• mickael
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 23:08
Wat denk je nou zelf!! Je kan nog beter je geld aan mij geven ;)
Pagina: 1