Toon posts:

ga door met het opstarten van de pc

Pagina: 1
Acties:
  • 1.074 views

• DouglasCun
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-12-2018
Mijn pc start in seconden op en valt dan af en probeert opnieuw op te starten en dit te herhalen.
Ik denk dat dit werd veroorzaakt door een hardwaredefect. Omdat de computer plotseling langzaam begon te werken en hij BSOD kreeg en sindsdien werkt hij niet meer.

Wat ik heb geprobeerd.
[Alles verbreek de componenten van het moederbord buiten RAM en de CPU Power was verbonden met een andere pc (werkende pc). RAM-geheugen van een andere computer met de nieuwe koelpasta werd toegepast. zijn]
Dit lost niets op.

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-03 21:32
Wat zijn je onderdelen van de pc?
Ook met name je voeding is belangrijk.

Overigens snap ik vrij weinig van het verhaaltje van wat je al geprobeerd hebt.
Zou je dat wat duidelijker willen verwoorden?

• daanwth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 00:52
Klinkt als een voeding probleem. Welk model voeding heb je? Overige hardware?

iPhone 14 Pro Deep Purple // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT DouglasCun :)

Op dit forum lopen veel mensen rond met uitgebreide kennis en de wil om te helpen. Toch is niemand hier helderziend en zijn we afhankelijk van jouw eigen beschrijving om te kunnen bepalen wat er aan de hand is en hoe je verder op weg te helpen.

Jouw topicstart is helaas erg warrig en biedt weinig tot geen aanknopingspunten. Het is niet duidelijk welke onderdelen je hebt, en de uitspraak dat je geheugen uit een andere computer met ander koelpasta geprobeerd hebt slaat - hopelijk - nergens op.

Ik heb eerlijk gezegd de indruk dat deze topicstart via Google Translate vertaald is en dat het origineel door een bot bij elkaar geschraapt is om geautomatiseerd posts op ons forum te kunnen doen om later als 'betrouwbare' gebruiker door te kunnen gaan. Mocht die indruk niet kloppen, dan hoor ik het graag via een Direct Message, maar voor nu staat het - en kunnen we sowieso met de beste wil in de wereld niet helpen op basis van de informatie die je nu geeft, dus gaat dit topic dicht.

Soittakaa Paranoid!

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee