Toon posts:

Laptop 17.3 met verwijderbare accu (niet built in!)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bm33
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-10-2019
Ben op zoek naar een nieuwe laptop.
Ik zoek er echter 1 met een batterij die niet ingebouwd is en volgens mij hebben vrij veel nieuwe laptops een ingebouwde accu.

Heeft deze Hp de accu aan de achterkant en is hij eraf te klikken ?

pricewatch: HP 17-by0909nd

Alle reacties

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23
Al in de handleiding gekeken? Daar heb ik het antwoord kunnen vinden.

• bm33
Geen idee waar je dat gelezen hebt maar ik zie nergens staan dat de batterij build in is of los aan de achterkant zit

Beter kijken dus, heb het gevonden, batterij zit uitklikbaar op de achterkant !, excuus voor mn post, was niet nodig geweest.... ;w

[Voor 38% gewijzigd door bm33 op 05-11-2018 07:00]

• Jimster
bm33 schreef op maandag 5 november 2018 @ 06:38:
Geen idee waar je dat gelezen hebt maar ik zie nergens staan dat de batterij build in is of los aan de achterkant zit

Beter kijken dus, heb het gevonden, batterij zit uitklikbaar op de achterkant !, excuus voor mn post, was niet nodig geweest.... ;w
Pagina 16 van de handleiding gaat over de onderkant, daar zie ik juist dat er geen verwijderbare accu is.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:49
Zoals ik kan zien in de handleiding is deze ingebouwd,dus je kan deze niet eraf klikken,maar de laptop moet er voor open gemaakt worden.

Dat je zie je goed bij de Maintenance and Service guide die je kan downloaden,op pagina 38 staat dat je de accu moet verwidjeren intern om deze te vervangen:

https://support.hp.com/us...56/model/22993577/manuals

[Voor 50% gewijzigd door freaky35 op 05-11-2018 11:52]

• bm33
Oke, dat is wel vreemd, ik had deze gezien:

https://www.coolblue.nl/product/813175/hp-17-by0909nd.html

Ergens halverwege kun je de handleiding downloaden van het product en daar lijkt het alsof hij er wel uit geklikt kan worden

Of lat men hier een oude handleiding zien ??

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:49
Ik zou eerder de handleiding op de site van de fabrikant vertrouwen,maar goed.En deze geeft echt aan dat de accu in de behuizing vast zit

[Voor 28% gewijzigd door freaky35 op 05-11-2018 20:05]

• Jimster
bm33 schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:00:
Oke, dat is wel vreemd, ik had deze gezien:

https://www.coolblue.nl/product/813175/hp-17-by0909nd.html

Ergens halverwege kun je de handleiding downloaden van het product en daar lijkt het alsof hij er wel uit geklikt kan worden

Of lat men hier een oude handleiding zien ??
Een 17 inch laptop zonder numeriek toetsenbord. Lijkt me sterk.

• bm33
Er staat idd de verkeerde handleiding bij, fraai is dat....

• Red-Front
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-03 14:27
bm33 schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:51:
Er staat idd de verkeerde handleiding bij, fraai is dat....
Los van de accu, wat wil je met de laptop gaan doen? Want de hardware is niet krachtig. Beetje internetten en e-mailen moet wel goed gaan.

Daarnaast vind ik dit soort type laptops meer een samensmelting van dun plastic en hardware, wat uiteindelijk niet echt een fraai product oplevert.

[Voor 19% gewijzigd door Red-Front op 05-11-2018 22:56]

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:37
Chromebooks zijn zeker aan te raden voor simpel gebruik. Sneller en vooral veel stevigere behuizingen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee