Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tesla vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views

Onderwerpen

Vraag

• Dois
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 25-12-2020
Kan iemand mij alsjeblieft in simpel en begrijpelijk Nederlands uitleggen hoe de motor en batterij van een Tesla werken en hoe deze opgeladen worden?

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Dit is wel een hele algemene vraag.

Als ik 'hoe werkt een tesla' in Google gooi komen er al een boel nuttige links naar voren. Ik zou daar beginnen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• wd200
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-06 22:11
Gewoon net als je telefoon.

Aan het stopcontacten en wachten.

(Simpel vroeg u )

• Anoniem: 320788
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Het is eigenlijk heel simpel.

Stroom gaat van een paal naar een auto,
Die auto heeft een accu.
En de motor gebruikt die accu en de opgeslagen stroom om de auto te kunnen voortbewegen

Net als een accu boor.

Maar dan is paal de accu lader.
En de accu is de accu.
En de Tesla is de boor.

En door de opgeslagen energie kan de boorkop draaien.

• Wootism
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 09:36

Wootism

aaibaar

@Dois
Je vorige topics waren ook al niet heel denderend :P

• defiant
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
@Dois op GoT verwachten we enige inzet bij een topic start. Wat heb je zelf al opgezocht?

Kijk anders eerst even in ons beleid: Het algemeen beleid #quickstart

Ik doe dit topic daarom op slot.

Climate dashboard

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True