Ik heb een T.VST56 LCD Controller Driver Board kit besteld (en ontvangen) om het LTN184HT03 LCD panel uit een HP Pavilion dv8-1200ed (WN902EA) aan te sturen om, op termijn, een smart mirror te maken. Ik zie echter nu pas (na ontvangst natuurlijk
) dat ik een 12V 3A (of 4A) voeding nodig heb om dat ding te voeden. Nu heb ik de power-brick van die laptop nog liggen maar die is natuurlijk 18.5V en 6.5A (120W)... met natuurlijk ook nog eens de verkeerde maat barrel-plug. Ik neem aan dat ik die niet kan gebruiken, ook niet als ik 'm voorzie van de juiste plug?
Want het alternatief is dan een adapter bestellen en, potdorie, die krengen zijn nog duur*
Dat hakt wel even in m'n budget. Voor dat geld (zeg €25 voor die controller + wat verzendkosten + €22 voor een adapter) had ik ook een (groter ook nog eens) 2e hands tv'tje / monitortje op de kop kunnen tikken (of zelfs één van de paar oude monitoren die hier nog rondslingeren kunnen gebruiken) en me een boel moeite kunnen besparen (was overigens sowieso wel slimmer geweest achteraf
Maar dat bedenk je pas nadat je zo'n controller besteld hebt uiteraard
).
Wat zijn mijn opties? Ik heb 't hele huis ondersteboven gedraaid en elke 'wall wart' (adapter) en power-brick omgekeerd en ik heb niets van 12V / 3+A (of ik moet de voeding van de Wii van de kids jatten
). Ik ga ook niet liggen klooien met PC voedingen o.i.d. waarvan ik nog wel e.e.a. heb liggen. Ik wil eigenlijk een klein, compact, blokje o.i.d. hebben want ik wil m'n spiegel frame niet te diep hoven maken. Misschien is er hier nog iemand die een goed idee heeft? Of moet Robbie maar niet zo krenten en gewoon een adapter bestellen?
* voor bepaalde definities van 'duur' uiteraard

Want het alternatief is dan een adapter bestellen en, potdorie, die krengen zijn nog duur*

Wat zijn mijn opties? Ik heb 't hele huis ondersteboven gedraaid en elke 'wall wart' (adapter) en power-brick omgekeerd en ik heb niets van 12V / 3+A (of ik moet de voeding van de Wii van de kids jatten

* voor bepaalde definities van 'duur' uiteraard

[Voor 4% gewijzigd door RobIII op 04-11-2018 20:46]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.
Over mij