Geen idee of ik hier in het goede forum zit maar ik heb sinds een week een nieuwe auto gekocht namelijk een Fiat Bravo (2000). Hier heeft de vorige eigenaar de oude inbouwradio vervangen voor een oude autoradio. Nu wou ik deze verwisselen voor mijn eigen met bluetooth en dergelijk maar de iso kabel past niet. Ik heb waarschijnlijk een verloopstekker ofzo nodig maar ik kom er op het internet maar niet uit. Hieronder de situatie zoals die nu is:

Links de uiteinde van de bekabeling in de auto en rechts de achterkant van de autoradio die ik wil gaan gebruiken. Zoals te zien is is de iso bekabeling van de auto groter dan die van de nieuwe radio.
Wie kan mij helpen welke specifieke kabel ik nodig heb om te zorgen dat dit gaat passen?

Links de uiteinde van de bekabeling in de auto en rechts de achterkant van de autoradio die ik wil gaan gebruiken. Zoals te zien is is de iso bekabeling van de auto groter dan die van de nieuwe radio.
Wie kan mij helpen welke specifieke kabel ik nodig heb om te zorgen dat dit gaat passen?