Toon posts:

Internet werk maar 4 minuten!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds kort windows 2000 pro. Erg fijn om mee te werken maar wanneer ik mijn internet kaart heb geïnstaleerd, werk mijn internet maar 4 minuten ofzo?????????? :? :? |:(

Ik ben wat dit betreft (het instaleren van hardware) best wel een leek en zou ook niet weten welke informatie van belang is om dit probleem op te lossen

Het werkt in ieder geval wel als ik de kaart heb gedeïnstaleerd en dan weer opnieuw heb geïnstaleerd. Zelfs helemaal goed en snel, maar heelaas maar 10 minuten

Onder windows 98 werkt het gewoon perfect en heb ik alleen een tcp protocol uitgezet. I.V.M een netwerk met twee gamers netwerk pro kaarten. (Dit netwerk werkt nu ook niet perfect trouwens)

Hoe los ik dit probleem op? En welke informatie (en waar haal ik die vandaan) hebben jullie eventueel nodig???

p.s. het gaat om een ethernet kaart van chello

Alvast bedankt!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De informatie die wij nodig hebben om je vraag te beantwoorden vind je hier.

Maareuhm, TCP/IP uitzetten is niet zo'n heel slim idee als je wil internetten, probeer eens het TCP/IP protocol weer te installeren/enabelen voor het betreffende kaartje en kijk eens of het dan wat beter gaat.

Verwijderd

net wanadoo aangesloten ? welcome 2 the club :) 4 minuten is nog best veel :P

Verwijderd

Zout je TCP/IP protocol eens weg, start je pc opnieuw, en zet het weer terug. Als ie vraagt om bestanden te overschrijven, klik je telkens Ja om de hele mikmak de verversen. Misschien dat dat helpt.