Mijn vraag
Mijn computer loopt sinds 2 weken constant 2 of 3 keer per dag willekeurig vast als ik hem gebruik. Het gebeurt niet bij specifieke programma's. De computer werkt pas weer als hij herstart is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware:
CPU: I5-4460
RAM: 16 GB 1600 MHz ddr3
MOBO: MSI B85-G43 GAMING (Edit)
GPU: Gigabyte windforce GTX 1060 6G
SSD: Crucial MX100 256 GB
HDD: Seagate Barracuda 2 TB
PSU: Seasonic modular 600W (Geen idee van exacte naam)
Software:
Standaard programma's zoals chrome, steam, discord, photoshop cc 2015 etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb op het internet (o.a. tweakers) gezocht naar gelijke problemen. Veelal ben ik tegen gekomen dat ik mijn drivers moet updaten. Dus ik heb de drivers van het intel chipset geupdate en nog een paar andere drivers met MSI live update 6. Nadat ik deze drivers had geupdate was het vastlopen voor ongeveer 4 dagen weg maar sindsdien is het weer teruggekomen. Ik heb echt geen idee wat het verder zou kunnen zijn, dus vraag advies voor het oplossen van dit probleem.
Mijn computer loopt sinds 2 weken constant 2 of 3 keer per dag willekeurig vast als ik hem gebruik. Het gebeurt niet bij specifieke programma's. De computer werkt pas weer als hij herstart is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware:
CPU: I5-4460
RAM: 16 GB 1600 MHz ddr3
MOBO: MSI B85-G43 GAMING (Edit)
GPU: Gigabyte windforce GTX 1060 6G
SSD: Crucial MX100 256 GB
HDD: Seagate Barracuda 2 TB
PSU: Seasonic modular 600W (Geen idee van exacte naam)
Software:
Standaard programma's zoals chrome, steam, discord, photoshop cc 2015 etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb op het internet (o.a. tweakers) gezocht naar gelijke problemen. Veelal ben ik tegen gekomen dat ik mijn drivers moet updaten. Dus ik heb de drivers van het intel chipset geupdate en nog een paar andere drivers met MSI live update 6. Nadat ik deze drivers had geupdate was het vastlopen voor ongeveer 4 dagen weg maar sindsdien is het weer teruggekomen. Ik heb echt geen idee wat het verder zou kunnen zijn, dus vraag advies voor het oplossen van dit probleem.