Toon posts:

Mediamarkt notebook: duitse tekens op toetsenbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij Mediamarkt.de kun je ook wel mooie :P laptops kopen (Toshiba 3000-100 met Ge2GO :9~), maareh weet iemand of dat toetsenbord van die maffe tekens erop heeft zitten? Zit namelijk niet te wachten op een kompleet nieuwe layout... :7

Verwijderd

Ik ben bang dat dat zo'n raar tobo is.
Met umlaut en al die duitse grappen erop.

Verwijderd

Yep (im: Morris :'( ) zeker weten :)

Ringel-s, Umlauts enzo.

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 14:29
kun je dan niet gewoon de drivers installeren voor een qwerty toetsenbord, zodat bv de z een y wordt (duitse tobo's zijn qwertz), of werkt dat zo niet?

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op vrijdag 20 juli 2001 21:55 schreef Byte_Me het volgende:
kun je dan niet gewoon de drivers installeren voor een qwerty toetsenbord, zodat bv de z een y wordt (duitse tobo's zijn qwertz), of werkt dat zo niet?
ja kan gewoon

It seemed like a good idea at the time

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
erg irritant die toetsenbord, dan zou ik maar gewoon iets meer geld uitgeven voor een andere, want met een laptop tik je natuurlijk alleen maar mee(een en beetje muizen en gamen)

Verwijderd

Heb laatst een MS natural keyboard bij de NLse Mediamarkt gekocht en die had zelfs al een duitse layout..

Die is dus per omgaande retour gegaan :)

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 22:26 schreef Kev0867 het volgende:
erg irritant die toetsenbord, dan zou ik maar gewoon iets meer geld uitgeven voor een andere, want met een laptop tik je natuurlijk alleen maar mee(een en beetje muizen en gamen)
Het is niet "iets" meer geld maar het verschil is best groot ;)

Verwijderd

Bah die tekens zien er niet uit(en het is vet onhandig),in griekenland hadden ze ook Duitse toetsenborden in de internetcafes ,die pc's werden echt nooit gebruikt >:)

Verwijderd

Die Gericoms (Gericom... Geriatric Computer? ;) ) van de Mediamarkt hebben wel een deutsch thoetsenbohrd, maar de Toshibootjes niet.

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
Op zaterdag 21 juli 2001 08:33 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Het is niet "iets" meer geld maar het verschil is best groot ;)
aha, als het echt veel scheelt(honderden guldens) dan zou ik me ook wel aan kunnen passen als ik echt wat waars voor me geld zou krijgen wat hier in nederland erg prijzig is..

Verwijderd

als je een qwerty toetsenbord hebt met rare tekens (NL indeling ipv. VS internationaal) zoals IBM die in NL levert is het heel simpel, gewoon weten waar elk speciale teken zit. :)) als je een Duitse letterindeling hebt (azerti ofzow?) dan kun je hem alsnog op vs internationaal zetten en als je niet weet waar alle tekens zitten ga je naar de reproshop en laat je voor paar piek goed stikkervel met letters maken (uiteraard in kleur van notebook :))

Verwijderd

ps: ik heb een mediamarkt tobo ;) ;) (tobo, mwaha, was onderbewust getypt) met VS internationaal layout.. Alexandrium Rotterdam, maar weet niet of dat nu nog zow is.. (was ps een logitech)
Pagina: 1