Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het belangrijkste is gamen, zoals BF5. Mijn huidige systeem is zeer waarschijnlijk niet toereikend, aangezien BF1 op drukke plaatsen al zwaar is met alles op low.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de €800-900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik nog, zodra mijn Logitech G500 muis het begeeft wil ik alles draadloos aanschaffen.
Huidige systeem is 6,5 jaar oud en neem (voorlopig) enkel het scherm mee. Zodra deze het begeeft zal ik een 27inch scherm aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voorkeur voor Ryzen 2600 cpu, videokaart twijfel ik nog over om 2e hands een goedkopere te komen zolang mijn huidige 75Hz 1080p scherm nog leeft en daarna te upgraden.
Verder is het een ITX systeem vanwege de verplaatsbaarheid en uiterlijk. Mijn PC staat in de huiskamer op de eettafel en ik deze regelmatig moet wegzetten ivm gasten. Ook vind mijn vriendin dit niet zo mooi uitzien haha.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem heeft grote voorkeur. Mijn huidige PC maakt wel erg veel geluid, zelfs zonder gamen.
ITX systeem.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Het moet een ITX systeem worden en gezien de beperkte ruimte in mijn gekozen behuizing is component keuze wel belangrijk. Ik heb veel gekeken naar de best buy guide van september aangezien dit ook een ITX systeem is. Belangrijkste is dat ik niks over het hoofd gezien heb en alles past.
Adviezen voor betere/goedkopere componenten zijn altijd mooi meegenomen.
Hopelijk kan ik met dit systeem er weer minstens 6 jaar tegenaan.
Het belangrijkste is gamen, zoals BF5. Mijn huidige systeem is zeer waarschijnlijk niet toereikend, aangezien BF1 op drukke plaatsen al zwaar is met alles op low.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de €800-900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik nog, zodra mijn Logitech G500 muis het begeeft wil ik alles draadloos aanschaffen.
Huidige systeem is 6,5 jaar oud en neem (voorlopig) enkel het scherm mee. Zodra deze het begeeft zal ik een 27inch scherm aanschaffen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | ASRock H77M (standaard) | € 0,- | € 0,- |
1 | Sapphire Radeon HD 7850 2GB OC GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Blue WD5000AAKX, 500GB | € 56,64 | € 56,64 |
1 | Thermaltake Commander MS-I Snow Edition | € 50,99 | € 50,99 |
1 | Iiyama ProLite E2475HDS Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 51,50 | € 51,50 |
1 | Sony Optiarc AD-7280S | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 159,13 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voorkeur voor Ryzen 2600 cpu, videokaart twijfel ik nog over om 2e hands een goedkopere te komen zolang mijn huidige 75Hz 1080p scherm nog leeft en daarna te upgraden.
Verder is het een ITX systeem vanwege de verplaatsbaarheid en uiterlijk. Mijn PC staat in de huiskamer op de eettafel en ik deze regelmatig moet wegzetten ivm gasten. Ook vind mijn vriendin dit niet zo mooi uitzien haha.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem heeft grote voorkeur. Mijn huidige PC maakt wel erg veel geluid, zelfs zonder gamen.
ITX systeem.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Het moet een ITX systeem worden en gezien de beperkte ruimte in mijn gekozen behuizing is component keuze wel belangrijk. Ik heb veel gekeken naar de best buy guide van september aangezien dit ook een ITX systeem is. Belangrijkste is dat ik niks over het hoofd gezien heb en alles past.
Adviezen voor betere/goedkopere componenten zijn altijd mooi meegenomen.
Hopelijk kan ik met dit systeem er weer minstens 6 jaar tegenaan.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 164,90 | € 164,90 |
1 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 119,- | € 119,- |
1 | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 239,- | € 239,- |
1 | Fractal Design Node 202 | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 124,50 | € 124,50 |
1 | Corsair SF450 | € 78,50 | € 78,50 |
1 | Crucial MX500 m.2 500GB | € 81,- | € 81,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 876,85 |