Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Afzuigkapfilter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tweakerplus
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 04-05 09:20
Mijn vraag
...weet iemand of een afzuigkap filter compleet doorschijnend is? Bij de mijne komt er maar 30 procent licht doorheen. Is de rest dan vet?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...geen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Hg afzuigkap schoonmaak

Alle reacties

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 14:51

Koeitje

Back-up tiems now?

Welke filter? Welke afzuigkap? Er moet lucht doorheen, dus hij is niet lichtdicht ;).

• talin
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18:54

talin

My god is the sun!

dat is pas een issue bij 31%!

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Tweakerplus
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 04-05 09:20
Koeitje schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:56:
Welke filter? Welke afzuigkap? Er moet lucht doorheen, dus hij is niet lichtdicht ;).
het gaat om vetkapfilter van Atag

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19:02

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tweakerplus schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:31:
[...]

het gaat om vetkapfilter van Atag

Zo eentje? Dat is 100% metaal; en daar komt inderdaad niet heel veel licht doorheen. Maar andersom; als het niet mooi glimmend is, dan is 'ie dus niet schoon (genoeg) en moet je even flink boenen.

Overige filters van ATAG zijn over het algemeen de koolstof-versies en dat zijn vaak cylinder-vormige behuizingen die je in 1x helemaal moet vervangen.

[Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 10-11-2018 19:41]

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True