Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

intel xeon L5639 Waarde?

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Vraag

• Evernyght
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 05-11-2018
Wegens geldproblemen ben ik mijn hele huis aan het doorzoeken om spullen te verkopen. Kom ik ineens twee intel xeon L5639 2.13 ghz 12m 5.86 tegen! Ik vraag me af wat ze in nieuwe staat nog waard zijn? Vind het nogal lastig om fatsoenlijke informatie hierover te vinden.

Alle reacties

• Zenix
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09:14

Zenix

BOE!

25~30 euro, zie ebay.

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 07:48

nelizmastr

Goed wies kapot

Xeons van die generatie zijn idd een paar tientjes per stuk, afhankelijk van het model. Afgelopen week heb ik nog twee L5640 modelletjes gescoord voor €15 per stuk, dus denk in die richting.

I reject your reality and substitute my own

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 11:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie is niet toegestaan op het forum dus slotje. Gebruik marktplaats, de V&A en eBay om tot een educated guess te komen.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True