Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ss4000-e Intel NAS

Pagina: 1
Acties:

• N00bieW1
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14-06 23:06
Beste allen,

Tijd geleden een NAS van een medetweaker aangeschaft en moet zeggen dat hij altijd prima heeft gewerkt tot na de verhuizing.

Een van de hdd is toen overleden.

Het gaat om een ss4000-e NAS van Intel.

Echter... hoe ik ook zoek.. ik kan nergens iets vinden over de maximum grootte van HDD's die hierin kunnen.

Heeft iemand dezelfde NAS en daarin schijven groter dan 2 TB?

Of heeft iemand de link naar het antwoord?

Alvast bedankt. :)

• DAzN
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Eerste treffer als ik zoek op die NAS van de site van intel, da's toch niet zo moeilijk?
https://www.intel.com/con...0-e/sb/ss4000e_tps_13.pdf
Pagina 2.

Bij standaard firmware blijkbaar maximaal schijven van 500GiB, ik heb niet verder gekeken bij de lijst van ondersteunde hardware. Maar als ik dit vind in een paar seconden, dan zal jij met iets meer zoektijd de THOL nog wel weten te vinden (tested hardware and OS list). Er is blijkbaar een revisie 1.4, maar de changelog is nogal karig.

• N00bieW1
Okay.. misschien was ik te snel... maar er zitten nu dus al 4 schijven van 750 GB in... dus met een totale capaciteit van 3 TB... wat dus volgens de handleiding niet mogelijk is.

Dus ik vroeg mij af hoever ik kon gaan .... want ik kan nu wel schijven van 2 TB of meer aan gaan schaffen maar als deze NAS het niet trekt zit ik met die schijven.

• DAzN
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Aha, ja, dan ben je afhankelijk van ervaringsdeskundigen.

• N00bieW1
Dank u. Dank u. _/-\o_

Dan ga ik eens kijken bij vraag en aanbod wie er nog 2 TB schijven heeft.

• Dwarlorf
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 23:01

Dwarlorf

Elitaire muziek connaisseur

“The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.”

• N00bieW1
Nee... aangezien er staat... "niet officieel ondersteund" ga ik gewoon eens kijken of het lukt om het werkende te krijgen...als het niet lukt.. gaan ze gewoon in een andere NAS of probeer ik ze zelf ook door te verkopen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True