Beschikbaar als Freelance Fotograaf
Mijn reizen over de wereld
Foto's waar ik trots op ben
@Derice Daar was inderdaad wat mis gegaan, er waren per ongeluk SKU- en EAN-codes van het 2017 model daar terecht gekomen. Dit heb ik gefixt en ze verplaatst hiernaartoe: pricewatch: Microsoft Surface Pro (2017) Core i5, 4GB ram, 128GB ssd Zilver. Daar bleek nog een probleem te zijn, want de LTE/4G varianten bleken daar ook tussen te staan, dus die heb ik nog uit elkaar gehaald. Al met al ben ik dus blij dat je deze melding deed
De prijzen en koppelingen trekken zich vanzelf recht naar mate de prijsfeeds van de shops worden geupdate en ingeladen. In de loop van de middag, uiterlijk komende nacht, zou alles weer goed moeten staan.
Overigens hebben wij meldpunten voor dit soort zaken. Voor specificaties die verkeerd staan, scroll je helemaal onderaan het Kenmerken tabblad en klik op "Verbeter productgegevens". Voor zaken die je niet in het formulier kwijt kan, kan je een opmerking plaatsen in het Opmerkingen-veld. Voor verkeerde koppelingen, prijzen en levertijden is er een ander meldpunt, deze kan je bereiken door met je muis over de totaalprijs te gaan en in de popup te klikken op "onjuiste prijs melden" te klikken.

Overigens hebben wij meldpunten voor dit soort zaken. Voor specificaties die verkeerd staan, scroll je helemaal onderaan het Kenmerken tabblad en klik op "Verbeter productgegevens". Voor zaken die je niet in het formulier kwijt kan, kan je een opmerking plaatsen in het Opmerkingen-veld. Voor verkeerde koppelingen, prijzen en levertijden is er een ander meldpunt, deze kan je bereiken door met je muis over de totaalprijs te gaan en in de popup te klikken op "onjuiste prijs melden" te klikken.
[Voor 24% gewijzigd door Glaanie op 30-11-2018 14:20]