Wat ga je met je laptop doen?
De laatste tijd ben ik voor mijn werk dikwijls in het buitenland, waarbij ik mij soms een dag moet vermaken op mijn hotelkamer. (Als standby dienst of omdat het gewoon een saaie stad is of het regent.
Nu ben ik op zoek naar een laptop waarmee ik kan internetten, mailen, film kijken, tekeningen maken via sketchup (zonder rendering) en wat spellen zoals Anno 2205.
Dus het moet in ieder geval de volgende dingen moeten hebben:
CPU: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD FX 4100 @ 3.6
Videokaart: nVidia GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD7970
Ik heb verder de volgende wensen:
Dvd of blue ray speler
Netwerk aansluiting
Mat scherm (niet het belangrijkste)
Minimaal 2 USB poorten
Goede koeling, dit omdat het
Wat is je budget?
Ik wil proberen onder de 800 euro uit te komen
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop regelmatig meenemen, maar hij zal in een rugzak zitten, gewicht boeit me dus niet heel veel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Apple of hele onbekende merken,
Maar juist de videokaart en CPU vind ik heel moeilijk om uit te zoeken.
Ik merk wel dat de keuze voor een dvdspeler icm een netwerk aansluiting mijn keuze erg beperkt.
Ik ben nu zelf tot zo ver gekomen, maar dus nog zonder de CPU en videowensen.
Zouden jullie mij nog verder op weg kunnen helpen, ik weet niet precies wat ik verder nog moet aanvinken om een betere resultaten te krijgen.
De laatste tijd ben ik voor mijn werk dikwijls in het buitenland, waarbij ik mij soms een dag moet vermaken op mijn hotelkamer. (Als standby dienst of omdat het gewoon een saaie stad is of het regent.
Nu ben ik op zoek naar een laptop waarmee ik kan internetten, mailen, film kijken, tekeningen maken via sketchup (zonder rendering) en wat spellen zoals Anno 2205.
Dus het moet in ieder geval de volgende dingen moeten hebben:
CPU: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD FX 4100 @ 3.6
Videokaart: nVidia GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD7970
Ik heb verder de volgende wensen:
Dvd of blue ray speler
Netwerk aansluiting
Mat scherm (niet het belangrijkste)
Minimaal 2 USB poorten
Goede koeling, dit omdat het
Wat is je budget?
Ik wil proberen onder de 800 euro uit te komen
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop regelmatig meenemen, maar hij zal in een rugzak zitten, gewicht boeit me dus niet heel veel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen Apple of hele onbekende merken,
Maar juist de videokaart en CPU vind ik heel moeilijk om uit te zoeken.
Ik merk wel dat de keuze voor een dvdspeler icm een netwerk aansluiting mijn keuze erg beperkt.
Ik ben nu zelf tot zo ver gekomen, maar dus nog zonder de CPU en videowensen.
Zouden jullie mij nog verder op weg kunnen helpen, ik weet niet precies wat ik verder nog moet aanvinken om een betere resultaten te krijgen.