Toon posts:

Driving Force GT stuur probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-12-2022
Mijn Driving Force GT stuur word keurig in windows 10 herkend. Als ik de knoppen op het stuur indruk worden die weergegeven in de info scherm van het apparaat. Ook de gas en rempedaal worden herkend. Echter als ik aan het stuur draai dan zie je niet dat het werkt. Ingame bijvoorbeeld in Forza Horizon 4 dan Dan werkt alles behalve het sturen zelf.

Ik heb al youtube tutorials opgezocht en De logitech profiler geinstalleerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ook enkele stuurprogramma's geupdate maar zonder resultaat.
Is het mogelijk mogelijk dat ik het stuur kan kalibreren? Ik kan in windows die optie helemaal niet vinden. :?

Alle reacties

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-12-2022
Update: Ik krijg een vermoeden dat het een hardware probleem is.
Ik ga deze tutorial uitproberen: YouTube: Logitech driving force GT Problem fix
Wellicht is dit de oplossing.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee