Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15:51
Goedemiddag allen,

Sinds kort heb ik de Onkyo TX-L20D in gebruik. Deze stereo receiver heeft een ingebouwde chrome cast, die ik niet gebruik. Helaas betekend dit dat bij het aanzetten van de receiver iedere keer de vraag komt of ik akkoord ga met Google's privacy policy (antwoord: nee).

Helaas heb ik zo 123 geen optie gevonden om chrome cast uit te schakelen zodat ik niet iedere keer lastig gevallen wordt bij het aanzetten van de receiver. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik ga er vanuit dat dat niet zal lukken. Zit ingebouwd, je moet iig eenmalig met die voorwaarden akkoord gaan. Als het ding geen netwerkverbinding geeft kan ie toch niks doorgeven.

Mocht je eea wel evht bezwaarlijk vinden, breng het apparaat dan gewoon terug en ruil hem voor iets wat geen Google spreekt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• RonyBalony
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 07-02-2019
Ik zou juist wel willen dat mijn Onkyo communiceert met mijn google home , ik heb dan de TX NR 575E met chromecast built-in ik krijg dit niet voor elkaar Google home vertelt keer op keer dat hij geen verbinding kan maken met mijn reciever .......

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15:11

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Ik heb dezelfde reciever en juist voor deze functie gekocht als je maar als ik even de handleiding volg is accepteren alleen noodzakelijk als je de chromecast wil gaan gebruiken via de app. Niet accepteren is niet kunnen gebruiken.

Anders even aan Onkyo vragen, want hun handleiding heeft alleen instructie hoe het aan te zetten.

• RonyBalony
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 07-02-2019
Ik zoek mij een $#@$ ongeluk naar een Nederlandse Helpdesk van Onkyo maar kan deze niet vinden , ik weet bijna op zeker dat er een is .....

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True