Ik heb een Nefit proline nxt 24cv4 ketel en een ModuLine 1010 of H controller in mijn nieuwe huurwoning. Op dit moment staat de hele woning op 17 graden (ben net aan het verhuizen). Blijkbaar zijn er een aantal verwarmgroepen in deze woning. Is er een manier om uit te vogelen hoeveel verwarmgroepen er zijn, en welke groep bij welke kamer hoort? Ik zou de woonkamer graag wat warmer willen hebben, maar slaapkamer, hal, bad en wc wat mogen wel op 17C blijven. Makelaar zegt dat de documentatie in de woning zou moeten zijn, wat dus niet het geval is.
Is er een verklaring voor dummies hoe de temperatuur in verschillende groepen te regelen? Ik heb op dit moment vrijwel geen internet en gebruik alleen data op mijn mobieltje als het moet, wat dus voor grote handleidingen niet echt handig is.

Is er een verklaring voor dummies hoe de temperatuur in verschillende groepen te regelen? Ik heb op dit moment vrijwel geen internet en gebruik alleen data op mijn mobieltje als het moet, wat dus voor grote handleidingen niet echt handig is.