Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Origin download blijft in wachtrij

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sweex66
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 26-01 22:59
Mijn vraag
...
Ik heb een nieuwe PC gekocht en daarop Origin geïnstalleerd. Als inlog kom ik bij mijn gamebliotheek.
Als ik dan probeer Battlefielf1 te downloaden blijkt hij vast zitten in de wachtrij. Er wordt dus geen game gedownload. Geen idee hoe ik dit kan verhelpen

Alle reacties

• 3dfx
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
Al geprobeerd Origin "geforceerd" als beheerder/administrator te draaien?

Rechtsklikken op icoontje, klik in het menu op "Uitvoeren als administrator".

• sweex66
Ja al geprobeerd
Helpt helaas niks

• 3dfx
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
Hmmm, balen.

Ben ff verder wezen kijken (ik heb binnenkort LAN-party en heb geen trek in dit soort problemen dan ;)), en kom deze post tegen:
https://answers.ea.com/t5...ed-quot/m-p/6854947#M5766
Application settings > Installs & saves >legacy game installer (change the folder to whatever you want) / then restart origin
worked for me
Schijnt afgaande de reacties ook te kunnen helpen.

• sweex66
Ja werkt bij mij ook !
Dank voor het vinden van dit antwoord

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True