Knight-Rider mod

Pagina: 1
Acties:

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021
Ik bezit al een zwarte kast met rode, groene en gele ledjes. Knight-Rider lischtbalk zit eraan te komen. Ben aan het onderhandelen met een coder over een Knight-Rider-control-programma (voor de geluiseffecten).

Nu heb ik dus nog een idee: De echte knightrider heeft naast het stuur een console. (met turboboost, laser, video-audio spul zie http://www.markscustomkits.com/switchpod.jpg
voor plaatje uit de auto) Nu wil ik dat ook voor me compie. Maar ik denk dat zo'n console teveel knoppies heeft en ik wil wel functioneel blijven (kan wel overal een ledje achterhangen maar das nie LOL).

Dus mijn vraag: Wat kan ik zoal besturen aan me comp. met een enkel knoppie.

(Hmmm, krijg tijdens typen meteen idee: Baybus. Logisch maar toch, ik blijf ideeen zoeken)

Greetzzz, ThaDuck

Flap

Verwijderd

per fan een knopje. euhm, reset, power. Misschien de winamp knopjes er ook in doen? Ben je al weer een aantal knoppen verder.

Verwijderd

- Fans
- Powerknop
- Neon Licht
- Je tweede PSU
- Powerknop voor je pomp (water koeling)
- Winamp knopjes
- Turboboost knopje voor een lekker bakje koffie }:O
- 1 knopje die vertelt hoe heet het in je kast is.
-......

• Rappie
  • Laatst online: 12-08 21:15
winampknopjes ja (max 8 :P )
backlight voor lcd 8-)
en fans

• WheeleE
  • Laatst online: 23-08 19:55

WheeleE

Dinges

Als je er een lcd schermpje oid bij hangt kan je er ook knopjes bijdoen die aangeven hoe warm je cpu is, wat de uptime van je compu is etcetera, dus voor elke functionaliteit 1 knopje, waarvan het resultaat op t lcd scherpje te zien is...
T licht er maar net aan hoeveel knopjes je wilt gebruiken...

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Plak LEDjes op de knopjes, zodat je op de LEDs moet drukken :P (This idee is ®2001 by Demoniac Casemods)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 12:13

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

kon je niet met een knopje je fsb omhoog jagen? hehe turboboost :)
Pagina: 1