Tweedehands Wii sommige controllers geen handcursor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:37

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
Ik heb 2ehands een Wii aangeschaft. Daar zaten 3 controllers bij. 1 staat Wii motion Plus inside op en doet het.

De andere 2 staat alleen Wii op. Die laten geen cursor zien, maar kan wel spellen spelen zoals golf en tennis.

Is het normaal dat sommige geen handje hebben om te kunnen navigeren? Ik kan met die controllers ook geen spel starten.

Ik zag dat er 2 types zijn, de rvl-003 en de rvl-036. Rvl-003 staat ook gewoon op de 2 die tijd niet doen.

Ik kan dus wel spellen spelen, maar Mario kart werkt dan weer niet.

Ik vind het verder niets over na aantal keren wat googlen. Hopelijk niet iemand een idee...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WDHBGS
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-05 13:25
Heb je de sensorbar wel aangesloten? De Wiimote heeft IR-lichtbronnen om goed te kunnen bepalen waar je naar wijst. De sensorbar zendt dit licht uit. Mocht je de sensorbar op de juiste plek hebben gezet en aangesloten, dan kun je proberen om waxinelichtjes op de sensorbar te zetten (op de uiteinden) en deze aansteken. Mocht het dan wel altijd werken, dan zou je sensorbar stuk kunnen zijn. Waxinelichtjes kunnen namelijk hetzelfde als wat de sensorbar doet: twee infraroodlichten uitzenden op een bepaalde afstand van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:11
Kan niet alleen de eerste controller die bediening doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:37

Boy

www.byoscoop.nl

Topicstarter
WDHBGS schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 22:20:
Heb je de sensorbar wel aangesloten? De Wiimote heeft IR-lichtbronnen om goed te kunnen bepalen waar je naar wijst. De sensorbar zendt dit licht uit. Mocht je de sensorbar op de juiste plek hebben gezet en aangesloten, dan kun je proberen om waxinelichtjes op de sensorbar te zetten (op de uiteinden) en deze aansteken. Mocht het dan wel altijd werken, dan zou je sensorbar stuk kunnen zijn. Waxinelichtjes kunnen namelijk hetzelfde als wat de sensorbar doet: twee infraroodlichten uitzenden op een bepaalde afstand van elkaar.
Ja, die is aangesloten. De Wiimote Motion Plus Inside controllers met RVL-036 als typenummer (daar heb ik er 2 van) werken beide gewoon en ook tegenlijkertijd.

De 2 RVL-003 Wiimotes doen wel alles, maar niet het motion gedeelte (dus geen handje op het scherm). Je kan het dus niet bedienen, je kunt ook niet met de D-pad door het menu gaan.

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl