Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Toevoegen eigenschappen keyboards

Pagina: 1
Acties:

• True
  • Registratie: april 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Topicstarter
Het zou mooi zijn als we bij toetsenborden in de pricewatch ook kunnen filteren op 'TKL' of 60%. Deze toetsenborden zijn redelijk in opkomst naar mijn mening zou dit hier bij kunnen staan:

Ook viel mij laatst al op dat ik niet fatsoenlijk kan zoeken op een numpad only toetsenbord zoals:
#ProductPrijsSubtotaal
1Adesso 19 Key Numeric Keypad with Retractable Cord€ 22,48€ 22,48
1Keysonic ACK-118 BK€ 6,49€ 6,49
1Keysonic KSK-N100RF€ 14,50€ 14,50
1Targus Numeric Keypad€ 15,-€ 15,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 58,47

p.s. Pricewatch leek mij beter geschikt dan Mooie Features.

Trackers of betalen...⛔ check het standpunt van de Nederlandse techsite Tweakers over JOUW privacy in de link.

• Mooijekind
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08:06

Mooijekind

Manager Product Content
TKL of 60% wordt niet echt meegegeven vanuit onze dataleverancier. Aangezien we proberen zoveel mogelijk data geautomatiseerd te verwerken kunnen we deze filters moeilijk aanmaken.
Wel hebben we de optie 'compact' onder eigenschappen staan wat iig aangeeft dat dit kleine toetsenborden zijn , en in 99% van de gevallen zonder numeriek toestenbord.

Wat betreft de numpad only toestennborden.Die zijn te vinden onder toetsenbordindeling en dan numeriek selecteren

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True