Beste Tweakers,
Na 5 jaar ben ik weer toe aan een nieuwe Game pc en zou graag beroep doen op jullie kennis en expertise.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen met deze PC en hij moet zeker 5 jaar de nieuwste spellen op 60 FPS 1920x1080 kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200-1300 euro maar goedkoper is altijd beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik Ik heb een MSI Geforce 1080 videokaart die ik wil meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel Processor, 16GB Ram, Voeding, Moederbord, Behuizing etc..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor moet van Intel zijn ondanks dat AMD qua prijs/kwaliteit beter is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet zo stil mogelijk zijn, de pc die ik op dit moment heb maakt teveel geluid en daar stoor ik me nogal aan.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al de nodige research gedaan maar onzeker als ik ben zou ik graag jullie mening over mijn samenstelling willen horen. Is het moederbord goed? Werkt het samen met de processor? Is het gekozen geheugen voldoende? Kortom ik zou heel graag jullie mening willen horen over de tot nu toe gekozen componenten
Onderstaande componenten heb ik tot nu toe gekozen.
Alvast bedankt!
Na 5 jaar ben ik weer toe aan een nieuwe Game pc en zou graag beroep doen op jullie kennis en expertise.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag gamen met deze PC en hij moet zeker 5 jaar de nieuwste spellen op 60 FPS 1920x1080 kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200-1300 euro maar goedkoper is altijd beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik Ik heb een MSI Geforce 1080 videokaart die ik wil meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Intel Processor, 16GB Ram, Voeding, Moederbord, Behuizing etc..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor moet van Intel zijn ondanks dat AMD qua prijs/kwaliteit beter is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet zo stil mogelijk zijn, de pc die ik op dit moment heb maakt teveel geluid en daar stoor ik me nogal aan.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al de nodige research gedaan maar onzeker als ik ben zou ik graag jullie mening over mijn samenstelling willen horen. Is het moederbord goed? Werkt het samen met de processor? Is het gekozen geheugen voldoende? Kortom ik zou heel graag jullie mening willen horen over de tot nu toe gekozen componenten
Onderstaande componenten heb ik tot nu toe gekozen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 326,- | € 326,- |
1 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming | € 141,05 | € 141,05 |
1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 59,90 | € 59,90 |
1 | be quiet! Pure Base 600 Zwart | € 71,50 | € 71,50 |
1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,95 | € 48,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 138,95 | € 138,95 |
1 | Corsair RM550x (2018) | € 89,50 | € 89,50 |
1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 126,- | € 126,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.001,85 |
Alvast bedankt!