Oordopjes: Sennheiser MX500 of Sony Groove nogwat?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 19:40
Hoi,

Ik ben in het bezit van de Sony MZ-R900 minidisc, en die standaard dopjes waren wel redelijk, maar niet perfect. Ik had daarom de Sennheiser MX400 gekocht, en die klinken wel iets beter.
Nu zie ik in de winkel dat ze ook de Sennheiser MX 500 hebben (destijds waren de MX400 de beste die ze hadden), en ook Sony Groove oordopjes voor Fl 55,-
Ik heb een aantal goede berichten gehoord over de Sony Groove dopjes, maar ik weet niet over welk type dat ging (zijn 3 verschillende Groove dopjes).
Ik weet niet welke Groove dopjes ik heb gezien, ik weet alleen dat het doosje een beetje rood was en ze Fl 55,- kosten. Geven deze een beetje goed geluid?

Is het nu de moeite waard om nieuwe dopjes te kopen aangezien ik al de MX400 heb? Ik twijfel dus een beetje. Ik ben overigens niet van plan er heel veel aan uit te geven, rond de Fl 50,- vind ik duur genoeg.
Graag advies.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Nah, je hebt 654 piek voor die R900 betaald en dat is een stuk minder dan de 799 die ie bijna overal kost. Dus omdat je best wat geld hebt uitgespaard kun je je nu best veroorloven om wat meer dan 50 piek voor de dopjes neer te tellen. Er is maar een goeie voor zo'n mooi minidisc: MDR-E888 :P Topmodel van Sony, en perfect geluid :Y)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een maat van me heeft de Sony EX-70 en die zijn echt goed moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
offtopic:
Exirion, waarom een zonnebril? Zonder was veel mooier :P

Wat kosten die dingetjes?
Ik heb op het moment er niet veel geld voor (over), maar als ze ietsje duurder zijn dan Fl 50,- wil ik er nog wel een nachtje over slapen :)
Dus wie weet goede dopjes voor onder de FL 100,- ? En is het de moeite waard aangezien ik de Sennheiser MX 400 al heb?

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 20 juli 2001 21:03 schreef Morpheus_ het volgende:
Dus wie weet goede dopjes voor onder de FL 100,- ?
De MDR-E888 zijn 169 gulden, maar je zult er geen spijt van krijgen. Er is ook een nieuwe Groove model van 100 gulden, en dat is denk ik de beste keus voor dat budget :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Die geven dus veel meer bass enzo dan die goedkopere(n) dopjes?
Dat viel me namelijk een beetje tegen van deze Sennheiser MX 400, staat er met grote woorden Super Bass op, doe ik ze dan vol verwachting op, hoor ik nauwelijks bass :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 20 juli 2001 21:18 schreef Morpheus_ het volgende:
Dat viel me namelijk een beetje tegen van deze Sennheiser MX 400, staat er met grote woorden Super Bass op, doe ik ze dan vol verwachting op, hoor ik nauwelijks bass :(
Sennheiser is best een grote naam met headphones, maar hun dopjes zijn op z'n zachts gezegd niet zo goed ;) Koop liever Sony, en hoe duurder ze zijn, hoe minder schel en hoe meer bass en hoogweergave. Die van 100 gulden zullen denk ik al een stuk beter klinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 21:05 schreef Exirion het volgende:

[..]

De MDR-E888 zijn 169 gulden, maar je zult er geen spijt van krijgen. Er is ook een nieuwe Groove model van 100 gulden, en dat is denk ik de beste keus voor dat budget :)
heh zit je ze weer te promoten ;)
Ik heb nu trouwes eindelijk eens wat geld over deze maand (vakantiebaantje :P ), dus ik ga ze ook halen! Ik zit alleen nog te twijfelen of ik ze bij een normale winkel zal halen, of online kopen. Ik wil namelijk eigenlijk xtra garantietijd derbij kopen, aangezien tot zover alle fontopia's die ik heb gehad binnen een half jaar kapot gingen... En dit zijn toch wel redelijk prijzige dingetjes, dus 3 jaartjes garantie derbij zal zeker niet verkeerd zijn.

Ik post m'n ervaringen in elk geval nog wel!
Op vrijdag 20 juli 2001 20:44 schreef Morpheus_ het volgende:
Ik weet niet welke Groove dopjes ik heb gezien, ik weet alleen dat het doosje een beetje rood was en ze Fl 55,- kosten. Geven deze een beetje goed geluid?
Ik gok trouwes dat het de MDR-ED268 of ED238 was. Beide aardig bekende fontopia modellen die ongeveer in de 50 piek range zitten. Hadden ze ook een ijzeren kapje op het gedeelte waar de draad uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 17:57

4POX

Everybody is wired

Ik heb een tijdje dure grooves gehad.. En ze hebben een paar voordelen.. Jij hoort de leraar niet en de leraar hoort jou niet.. Verder zijn ze moeilijker opteblazen dan andere sony's (normaal houden koptelefoons het 3 maanden uit, De groove waren na 2 jaar pas kapot).. Verder klinken ze heerlijk. En je kunt het basssyteem van je walkman/discman lekker uitzetten.. Zelf dan is de bas nog lekker..

Nadeel is dat het rubber erom heen na een tijdje om de schelp heen gaat en is de pasvorm weg..

Maar geen verkeerde koop..

Seinhuppeldepup heb ik nog nooit geprobeert.. Maybe binnenkort

Nooit philips nemen want die klinken naar luidsprekers onder water

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
heb net de MX500 gekocht, heb alleen maar goede dingen gehoord, ik zat nl. ook te twijfelen tussen de groove en de MX500

en ben er erg blij mee, zit supergeluidje in
weet eigenlijk niet hoeveel beter hij is dan de MX400
maar iig vaak genoeg gelezen dat hij ook de erg dure sony's verslaat qua goede weergave van het frequentiebereik
Sony schijnt een beetje een omgekeerde U te zijn, erg (erg) veel midbas maar de diepste bassen worden juist gemist en die brengen vaak een extra sfeer in de muziek
maarja als je een house basje wilt, die zijn niet zo laag, dus kun je lekker stoer dreunen met je sony groove
maarja is niet aan mij besteed

enne die sony groove zit niet bij iedereen lekker trouwens, zit nl. ook deels in je oor

maar er staan genoeg user reviews op internet, zoek maar bij google

MX500 heeft trouwens ook een volume schuif in de draad, erg handy 8-)

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Ik gok trouwes dat het de MDR-ED268 of ED238 was. Beide aardig bekende fontopia modellen die ongeveer in de 50 piek range zitten. Hadden ze ook een ijzeren kapje op het gedeelte waar de draad uit komt?
Geen idee, ik heb ze even snel bekeken en daar heb ik ook niet op gelet. Misschien kan ik vandaag nog even in de winkel kijken.
Ik heb een tijdje dure grooves gehad..
Bedoel je ook die van FL 169,- of anderen? Heb je een type#?
MX500 heeft trouwens ook een volume schuif in de draad, erg handy
Voor die volume schijf in de draad hoef ik het niet te doen, ik kan het volume al regelen met de afstandsbediening (met display) die erbij hoort.

Ik heb nu trouwens die gaasjes (of hoe het ook mag heten) om de dopjes gedaan en de bass is al een stuk beter. Ik had de bass boost op 8 gezet (keuze van 0 - 8 ) en met die gaasjes was dat te veel, bass boost staat nu op 6 :)

Ik wil best wel goede dopjes maar ik wil er eigenlijk geen Fl 100,- aan besteden, ik kan me nauwelijks voorstellen dat die dure dopjes zóveel beter klinken...of heb ik het nu mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Op zaterdag 21 juli 2001 01:31 schreef Tonton het volgende:
MX500 heeft trouwens ook een volume schuif in de draad, erg handy 8-)
Auw, Slechter kun je niet krijgen.. Die volumeregeling is niets anders dan een regelbare potmeter.. En dat is niet zo fijn omdat er zoveel verloren gaat.. Eerst wordt het zachter maar je zware tonen kloppen opeens ook helemaal niet meer..

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op zaterdag 21 juli 2001 10:43 schreef 4POX het volgende:

[..]

Auw, Slechter kun je niet krijgen.. Die volumeregeling is niets anders dan een regelbare potmeter.. En dat is niet zo fijn omdat er zoveel verloren gaat.. Eerst wordt het zachter maar je zware tonen kloppen opeens ook helemaal niet meer..
das idd waar zwaar k*t is dat,je hele geluid wordt erdoor eigenlijk in repen gescheurd om het zo maar te noemen, het viel mij bij de mx500 op dat zodra ik het geluid met de volumeknop deed (Dus op de draad) dat het niet meer harmonieus klinkt.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Op zaterdag 21 juli 2001 10:51 schreef KeeZ.TI het volgende:

[..]

das idd waar zwaar k*t is dat,je hele geluid wordt erdoor eigenlijk in repen gescheurd om het zo maar te noemen, het viel mij bij de mx500 op dat zodra ik het geluid met de volumeknop deed (Dus op de draad) dat het niet meer harmonieus klinkt.
harmonieus, Dat was het woord wat ik zocht ;)

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
pff slechter kun je het niet krijgen is ook wat overdreven niet :D
ik vind het sowieso suf als je je versterker harder laat werken en het vervolgens weer afknijpt. Tis gewoon handig als iemand wat tegen je wil zeggen, ik heb nl. geen afstandbediening in mijn draad
ach ja je kunt trouwens ook dat doppie wel uit je oor rukken
maarja ze hoeven hem er niet uit te halen bij mij, wie weet gebruik ik het nog eens ;)

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 09:44

smallboy

N/A

Ik heb sony mdr-ed228lp (van die groove dingen dus),waren iets van 50 piek. (rood doosje zitten ze in)
Klinken echt goed vind ik. Ook de lage bastonen komen goed door (getest met music van madonna). Klein nadeeltje: bij weinig muziek ruisen ze wat maar het voordeel is dat ze erg hard kunnen :)
Hier ff de technische gegevens voor de geïnteresseerden (had geen zin om te vertalen en nl stond er niet op):

frequency range: 8-23000 Hz
driver units: 16 mm dia., dome type / power handling. Capacity: 0.05 W. Impedance: 16 Ohms at 1 kHz. Sensitivity: 108 dB/mW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Ik ben nu op bezoek bij een vriend, en hij heeft ook oordopjes die erg op die groove dingen lijken (ook met zo'n uitsteekseltje die in je oorgat gaat). Deze hebben op de oordopjes zelf een grijs/blauw kapje, en de koptelefoon aansluiting zelf is gewoon zo'n standaard zwarte aansluiting. Hij weet niet meer welke het zijn (half jaar geleden gekocht) maar wat ik tot nu toe gehoord heb is dat ze behoorlijk hard kunnen :)
Ik ga nu nog ff goed luisteren, vanavond post ik thuis wel weer een nieuw bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet in een goede winkel beiden beluisteren (Zoals normale luidsprekers)? Dat is gewoonweg de beste manier om er achter te komen welke jij beter vind klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die mdr-ex70 roelen zwaar, gingen helaas vrij snel stuk.
had ze door n foutje van de bcc :9
weet iemand wat die kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Op zaterdag 21 juli 2001 22:10 schreef Trashbash het volgende:
Kan je niet in een goede winkel beiden beluisteren (Zoals normale luidsprekers)? Dat is gewoonweg de beste manier om er achter te komen welke jij beter vind klinken.
Hmm, een echte audiozaak hebben we hier niet, en ik denk niet dat de mensen van Expert blij zullen zijn als ik alle dopjes uit de verpakking wil halen en ga beluisteren ;)

Toen ik vanmiddag die dopjes aan het testen was, zag ik ook ineens het type # staan: het waren de Sony MDR - ED 228.
Wat meteen opviel was dat ze een stuk harder konden, en dan hebben we gelijk het grootste pluspunt gehad van deze dopjes. Voor de rest vind ik ze niet zo goed klinken als mijn Sennheiser MX 400, en dat terwijl die 2x zo goedkoop zijn. Het leek wel alsof die dopjes niet zoveel hoge tonen lieten horen. Het was vooral erg veel bass en lage geluiden. Goede bass vind ik niet erg, maar moet natuurlijk wel hoge tonen hebben...
Ze zaten overigens wel veel beter, echt een stukkie in je oor waardoor ze niet zo snel uitvallen en klinkt het automatisch wat harder :)
Jammer, ik had deze dopjes eigenlijk willen gaan kopen. Gelukkig geen miskoop gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft een stel B&O doppen voor zijn verjaardag gekregen. Ze klonken zoals ik gewend ben van B&O:
Helder hoog, bass aan de dunne kant (maar daarvoor heb je die boost), en ze zien er prachtig uit. Ze hebben zo'n beugel die om je oorschelp heengaat, zodat ze beter blijven zitten. Ik had er geen last van, maar ze zijn dus wel iets minder compact.

Hoe duur ze waren weet ik niet, maar het zal zeker niet goedkoop zijn. Ik gok ergens rond de 150 pieken, B&O kennende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 22:18 schreef diavolo het volgende:
die mdr-ex70 roelen zwaar, gingen helaas vrij snel stuk.
had ze door n foutje van de bcc :9
weet iemand wat die kosten?
Koste rond de 100,- . En wat ik zo in eerste instantie gehoord heb vond ik die 70 beter klinken als de 888 van 160,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schop 'm nog ff omhoog, want ik heb m'n 888's eindelijk binnen!
Dus ff een mini review:

Geluid: Het eerste wat me opviel was dat je enorm veel detail met deze koptelefoontjes hoort! Ik hoor nu dingen in nummers die me nog nooit opgevallen waren (en ik heb al niet eens zulke lullige koptelefoons), en bij 1 nummer bleek een apart geluidje zelfs een zwaar vervormde stem te wezen! Was me nog nooit opgevallen totdat ik deze koptelefoontjes gebruikte... verder: de treble is echt ongelovelijk zuiver, maar soms wel eens iets te overdreven in verhouding tot de rest (dat ligt misschien ook aan de muziek die ik luister: DnB is zowiezo erg laag en hoog georienteerd, en met deze koptelefoontjes doet het soms gewoon zeer).

De bass is inderdaad behoorlijk voor zo'n kleine koptelefoon en lekker strak gedefinieerd. Zelfs het detail in de bass is enorm: het is niet meer gewoon een dreun zoals met de goedkopere fontopia's, maar je hoort de details en de trillingen waaruit de bass opgebouwd is. Erg indrukwekkend, al blijven het oordopjes, dus een oorverdovende bass hoef je niet te verwachten. Vooral op m'n rio500 die niet zo'n geweldige bass boost heeft komen vooral de echt lagere tonen niet zo lekker uit de verf, al geven van die typische popmuziek bassen wel een aardige dreun.

ergonomie/design: slecht :(
Ik ben bang dat dat flexibele gedeelte der bij mij al binnen een maand af gaat vallen. Die dingen zijn gemaakt om portable te zijn, dus waarom zo'n iel & lullig flexibel stukje waar de draad uit de koptelefoon komt? Qua dat vind ik die behuizing van de goedkopere 2x8 serie veel beter: kleiner, 1 geheel en van oerhard plastic. Als je ff niet doorhebt dat de draad uit je trui is gevallen en je oordopjes achter je aan kletteren overleven die het tenminste nog.

iele verbinding t.o.v. 2x8 serie:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.kooij/1.jpg

Qua ergonomie ben ik ook niet zo te spreken over de 888's... ze zijn simpelweg te groot!
Die 16mm driver is om te beginnen al HUGE, maar vervolgens zijn ze ook nog eens zo dom geweest om een dikke rubberen ring deromheen te doen die de helften van de behuizing bij elkaar houdt en achtergrond geluid tegen zou moeten houden. Vervolgens nog zo'n foampad deromheen en het doet gewoon zeer om dit ding in je oren te krijgen zonder dat ze eruit vallen :(

te dikke rubberen ring t.o.v. 2x8 serie:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.kooij/2.jpg

Dit is dus ook waarschijnlijk het eerste wat ik ga modden: die rubberen ring deraf, een klein beetje lijm om die behuizing aan elkaar te plakken en dan gewoon zo die foam pad eromheen. Dan is hij weer even dik als dat linker model, en dat zit perfect (was in het begin ook al te groot, maar daar ben ik gewend aan geraakt). Of misschien zo'n fontopia groove rubbertje derop, al ben ik bang dat de hoge tonen dan helemaal pijn gaan doen terwijl die foampad het gelukkig nog een beetje dempt.

Voor de rest zijn er kleinere gaatjes gebruikt voor de driver met een papieren filtertje derachter, wat wel weer een hele goede zet is. Zo heeft zand & andere troep een veel kleinere kans om binnen te komen (wat bij die linker de oorzaak is geweest dat hij nu kraakt bij de bassen). Dus tenminste nog een verbetering...

Verder snap ik nog steeds niet dat sony de laatste 2 jaar ofzo zo'n enorm lang stuk draad tussen het linker & rechteroordopjes doet... er is toch niemand met zo'n vette hasses dattie werkelijk 60! cm nodig heeft om van linker naar rechteroor te komen? Nu hangt er zo'n stuk draad in je nek te bungelen wat nog eens een paar keer dubbelkrult zodat het lekker opvalt. Ik heb veel liever weer die oude draden met een simpele V zodat je 'm onder je trui langs kan laten gaan en bij de kraag links en rechts een kort stukje draad langs je nek naar je oor toe hebt. Maar, das mijn persoonlijke mening :)

Al met al ben ik een klein beetje teleurgesteld... ze zitten voor geen meter, gaan denk ik wel snel kapot, zien er :r uit (maar das ook weer puur persoonlijk). Aan de andere kant is het echt een wereld van verschil als je weer terug gaat naar bijvoorbeeld een 268... wat klinkt die dan "onderwater"-achtig. Heel donker en muddy. Maar die 888's zijn naar mijn smaak wel weer wat te scherp in de hoge tonen... zo had ik laatst een nummer met een bepaalde toon die gewoon snerpend is met die 888. Ik wist niet hoe gauw ik 'm zachter moest zetten :( Hopelijk gaat dat er nog wat uit als ik ze nog wat verder inburn (tot zover 48 uur op flink luistervolume ingeburnt, en de bass is er iets op vooruit gegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update:

WHOA!!!
Wat zijn die dingen verandert nu ze goed ingebroken zijn!
Een werkelijk prachtige sterke bass zonder dat het een laag gerommel is: heel mooi strak en precies. En ook de superlage tonen geeft hij perfect weer in tegenstelling tot wat ik van Sony gewend ben (middelbass is hard, maar de lage bass ontbreekt gewoon). Het is zelfs beter als de koptelefoon die ik normaal gesproken op de computer gebruik: ik hoor bij sommige nummers gewoon wanneer een superlage bass ophoudt terwijl het voorheen gewoon uit leek te sterven.

En de hoge tonen zijn prachtig afgevlakt, nog zeker lekker helder maar niet meer oorverdovend schril. En het detail is er nog steeds: elk individueel geluidje is er perfect uit te halen, en het gekraak van LP's die ik naar mp3 heb geript is zelfs op de momenten met veel muziek nog te horen!

Ik sta er echt verbaast van hoeveel verschil dit is met 3 dagen geleden... en ook dat het zo plotseling is gegaan: eerst de hele tijd een klein beetje verbetering wat steeds minder werd en opeens in een uurtje... ik had zonet ff het idee dat ik per ongeluk een ander setje wat ik hier rond heb liggen slingeren in m'n oor had gedaan!

Ik heb trouwes nog de rubberen ringetjes verwijderd, maar ik ben erachter gekomen dat het in feite maar heel dun is, maar een bolle vorm heeft om de behuizing heen. Dus veel kleiner worden ze er niet van als je die ringetjes deraf haalt. En een groove kapje derop was ook niet echt een suc6: te schril en onnatuurlijk geluid... deze koptelefoontjes hebben echt zo'n foampad nodig om wat warmte te krijgen, en aangezien ze dan weer uit elkaar vallen zonder rubberen ring heb ik die er weer opgezet. Nouja, ik begin er al aan te wennen. Misschien zijn m'n oren al aardig uitgerekt :D

Als ze nou alleen maar niet zo breekbaar waren... ik durf er niet mee te gaan slapen met wat muziek op omdat ik dan met de zijkant van m'n hoofd op het kussen ga liggen en die pootjes makkelijk te ver kan duwen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze mag wat mij betreft in de FAQ!
Tnx voor de info Psyflux!

(offtopic: maak je mix-cd's???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, maar geen FAQ materiaal lijkt me... veel te persoonlijke mening.
En "hoe zijn die 888's? " is ook geen veelgestelde vraag. Dan kun je net zo goed een hele zooi speakers in de faq gooien, en da's ietsje teveel van het goede lijkt me :)

Daar was het in elk geval ook niet voor bedoeld. Exirion had me een hele tijd geleden gevraagd eens te posten hoe de 888's mij bevielen zodra ik ze ging kopen. Maar dat is er telkes maar niet van gekomen, en nu heb ik ze dan eindelijk. Verder wil ik ook een stukje op GoT gooien met wat meer info over deze oordopjes zodat het in de search naar voren komt als iemand er iets over wil weten. Want ik heb zelf ook het probleem gehad dat de reviews elkaar tegenspraken (heel slecht/heel goed), maar ik moet gewoon tot de conclusie komen dat ze bij de slechte reviews niet goed ingebroken zijn.

Verder: ik maak geen mix-cd's, kheb geen cd brander. En ik heb er ook geen behoefte aan om mix-cd's te maken, ik pomp alles toch gelijk over naar m'n mp3-speler :P Ik heb laatst wel mix-tapes gemaakt omdat ik op m'n zomervakantiebaantje gek werd van 8 uur per dag dezelfde simpele fuknummers voorbij te horen komen op 538/yorin. Toen heb ik dus m'n eigen muziek wat losjes aan elkaar gemixt en op een bandje geknalt zodat ik met m'n eigen radio aan mijn kant van het magazijn lekker tegen de rest kon blazen :+ Dat heeft me gered, anders was ik helemaal gehersenspoeld met shaggy, u2, nelly, sisqo, nelly nogwat, jennifer lopez (argh, ik ken de namen zelfs al :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Niet online
Ik heb die dingen toevallig vandaag gekocht, en dit geluid is gewoon vet, kouwe rillingen. De bas vind ik al goed, ben dus benieuwd hoe die is als ie een beetje warmgedraaid is.

Hij mag wat mij betreft ook in de faq

Hier staan nog meer reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de MZ-E900 en heb m'n afstandbediending gesloopt ... weet je wat die kost ??? 350 piek (159 euro, dubbelprijzen he ;) ) echt belachelijk. Ik was echt perplex van verbazing toen ik hoorde wat ze daarvoor wilde hebben.

BASTARDS |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 14:25 schreef DRaakje het volgende:
Ik heb die dingen toevallig vandaag gekocht, en dit geluid is gewoon vet, kouwe rillingen. De bas vind ik al goed, ben dus benieuwd hoe die is als ie een beetje warmgedraaid is.
Tip: op aardig luistervolume 3 daagjes 24 uur lang op een radiozender zetten en dan nog eens luisteren. Dan is het verschil des te groter. Tis echt ongelovelijk wat deze dingetjes kunnen... ik had ze gisteren ff op m'n bureau gelegd en ik d8 ff dat m'n subwoofer heel zachtjes aanstond. Maar die superlage, ver dragende bass kwam dus wel degelijk uit die kleine oordopjes!

Wat vind jij trouwes van het ontwerp?
Das wel een beetje lullig gedaan, is het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Niet online
Over het ontwerp, tja het is anders. Het ziet er misschien nogal breekbaar uit. Maan aan de andere kant zijn er ook geen scherpe delen waar de draad open kan schuren, of scherpe hoeken in de draad. En van wat ik op internet heb gelezen gaan ze lang mee. Heb er zelfs een gelezen die er al 4 jaar mee deed.
Echt oordelen kan ik pas als ie echt kapot is. :) hopelijk is dat dan dus niet te snel!!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Sorry voor het kicken van een oud topic, maar ik zocht ff info over oordopjes enzo.
Maar terzake: WTF gaat dit over :? Ik zie Cactussen staan op de vorige pagina :? :?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien duwt ie die wel in z'n oor.. ghehe nah.. de plaatjes heten 1.jpg enzovoorts.. dus kan best zijn dat ie die vervangen heeft :) wel grappig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Op vrijdag 19 april 2002 09:35 schreef cmdr_sm het volgende:
Misschien duwt ie die wel in z'n oor.. ghehe nah.. de plaatjes heten 1.jpg enzovoorts.. dus kan best zijn dat ie die vervangen heeft :) wel grappig..
Mjah, ik dacht eerst dat het om een vorbeeld ging ofzo, maar 't klopte niet echt met 't verhaal, en om die dingen in je oor te stouwen :P :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Pagina: 1