Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

geen prijs en afbeelding

Pagina: 1
Acties:

• tongribnau
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 27-05 19:17
beste mede tweakers,

het is mij opgevallen dat de ulefone power 5 geen prijs en afbeeldingen heeft. hij is tevens te halen bij bol.com heb ik gezien. wel heb ik geprobeert de kenmerken(specificaties) bij werken maar ik kon daar geen afbeelding toe voegen. misschien kan dit wel worden gedaan door de mods op tweakers.

groetjes snor_ka

Snor_ka

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:02

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

tongribnau schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:47:
beste mede tweakers,

het is mij opgevallen dat de ulefone power 5 geen prijs en afbeeldingen heeft. hij is tevens te halen bij bol.com heb ik gezien. wel heb ik geprobeert de kenmerken(specificaties) bij werken maar ik kon daar geen afbeelding toe voegen. misschien kan dit wel worden gedaan door de mods op tweakers.

groetjes snor_ka
Ik heb de EAN-code die bol.com gebruikt toegevoegd bij dit product, en de plaatjes bijgewerkt. In de loop van de dag, uiterlijk morgen, zal de prijs van bol.com Plaza erbij komen te staan.

Voor de volgende keer als je iets wilt aanpassen, maar het kan niet, kan je het opmerkingenveld onderin het formulier invullen en aangeven wat je wilt veranderen. Dat lezen wij ook en kunnen we het alsnog oppakken :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True