Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

auto bestickeren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Kurt Marreel
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 21-04 04:42
Hallo,
voor de opmaak van een auto-belettering ben ik op zoek naar vectoriele afbeeldingen van auto's om dit ontwerp op te maken. Wellicht bestaat hier een bibliotheek van, maar waar vind je die?

Beste antwoord (via Kurt Marreel op 02-11-2018 16:22)

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:01
Als zij grafisch vormgeving doet maakt ze die render van de auto toch gewoon zelf, zo moeilijk is dat niet...
Verder kan zij gewoon een foto van die auto maken, een ontwerp maken voor op de auto en deze bewerken in Photoshop om het op de auto "te plakken" - via de "transform tool" kun je dit doen.

Anders maakt ze een foto van de auto, gooit deze in "illustrator" en tekent em over voor haar eigen vector model, krijgt ze vast extra puntjes voor.

Beetje jammer dat ze hier niet zelf aan denkt, zeker gezien ze al 5e jaars is.

[Voor 65% gewijzigd door Joeri.Bijlsma op 02-11-2018 15:03]

Alle reacties

• Kurt Marreel
..meerbepaald van een bmw 3-serie touring E91 (break).

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Aangezien ontwerpen amper/niet pixel-perfect overkomen als je de transfer doet van digitaal naar de daadwerkelijke auto, kan je een BMW zelf maken als vector op basis van afmetingen?

Een voorbeeldje: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=24074

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Kurt Marreel
en is dit ergens als free download te vinden?
Enkel van de bmw 3-series touring bj. 2012-2015, model serie F31, stationwagon, 5d.
of iemand die me dit wilt posten?

• JeroenT
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-06 17:47
Ja, mooi

• MAX3400

MAX3400

Kurt Marreel schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:15:
en is dit ergens als free download te vinden?
Het spul van @vj_slof ? Nee, dat is betaald; vanzelfsprekend lijkt het er dan nu op dat je naar "illegale" software vraagt.
Enkel van de bmw 3-series touring bj. 2012-2015, model serie F31, stationwagon, 5d.
of iemand die me dit wilt posten?

Geen idee of dit is wat je zoekt; die tekening staat gewoon openbaar op meerdere sites.

• vj_slof
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22:22
Voor 2 tientjes kun je bij Ccvision een nagenoeg perfecte vectorafbeelding op schaal kopen. Dan ga je toch niet zitten kloten en je suf zoeken naar een illegale versie?

En ga je de auto zelf bestickeren of laat je dat aan een pro over?

• Kurt Marreel
nee, ga niks doen.
het is enkel voor een schoolopdracht.

Ikzelf maak die niet, maar mijn dochter wel. Zij is 5de jaars student grafische vormgeving en publiciteit in Brugge, en wou 'n ontwerp maken van bestickering van een wagen. Als ontwerpbasis wou ze onze wagen. Maar geen haar op m'n hoofd die eraan denkt die ooit te laten bestickeren!!

ik denk wel dat ze verder kan met de tekening van hierboven.
Thx alvast

• MAX3400

MAX3400

Kurt Marreel schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:44:
het is enkel voor een schoolopdracht.

Ikzelf maak die niet, maar mijn dochter wel. Zij is 5de jaars student grafische vormgeving en publiciteit in Brugge,
Ze had ook even naar Cocquyt kunnen fietsen / bellen voor die tekening...

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:01
Als zij grafisch vormgeving doet maakt ze die render van de auto toch gewoon zelf, zo moeilijk is dat niet...
Verder kan zij gewoon een foto van die auto maken, een ontwerp maken voor op de auto en deze bewerken in Photoshop om het op de auto "te plakken" - via de "transform tool" kun je dit doen.

Anders maakt ze een foto van de auto, gooit deze in "illustrator" en tekent em over voor haar eigen vector model, krijgt ze vast extra puntjes voor.

Beetje jammer dat ze hier niet zelf aan denkt, zeker gezien ze al 5e jaars is.

[Voor 65% gewijzigd door Joeri.Bijlsma op 02-11-2018 15:03]

• Kurt Marreel
ok, is opgelost! ze kan er mee verder. Ze heeft het overgetekend...
topic mag gesloten worden!

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:13

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Een slotje is niet nodig op een topic als je je oplossing hebt. Zie daarvoor ook onze faq betreffende topiceinde.
Wat ik wel graag zou zien is dat je een volgende keer onze Quickstart hanteert bij 't openen van een topic want er ontbreekt, zoals je daar zult lezen, nogal 't e.e.a. Het topic is nu te ver gevorderd (en al opgelost) om nog met slotjes te gaan strooien, maar let daar volgende keer op a.u.b.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True