Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe krijg ik Nederlandse grammatica controle in [Word 2016]

Pagina: 1
Acties:

• Henshin
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 17-06 18:05
Ik gebruik Word 2016 versie 1809 (build 10827.20181 Klik-en-Klaar). Na de Windows update van 1809 kan ik niet meer Nederlandse grammaticacontrole toepassen maar alleen Engelse. Mijn Windows 10 taal is ingesteld op Engel en mijn Word interface wordt in het Nederlands weergegeven.

In de opties bij taal ziet het er zo uit:

Ik kan klikken Nederlands wat ik wil maar na een reboot ben ik terug bij af. Ook in de tabbladen bij "controle"-> "taal" -> "taal" -> "controletaal instellen" werkt het niet.

Die toetsenboordindelingen snap ik niet. Wanneer ik daar op klik wordt ik omgeleid naar de Windows settings en lijkt het erop alsof ik heel mijn Windows taal moet veranderen naar Nederlands. Dat is géén optie voor mij.

Google toont alleen bovenstaande oplossing maar werkt dus niet. Ik wordt er gek van en heb asap NL controle nodig. Hulp stel ik zeer op prijs.

Mijn hardware aanbiedingen: https://tweakers.net/gallery/248568/aanbod/

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True