Wazig is dat -> Aopen 1232A/PRO

Pagina: 1
Acties:

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 22:37
Ik heb net een Aopen CRW-1232A gekocht bij MyCom, maar het blijkt een CRW-1232Pro te zijn, zo is te zien in windows... Weet iemand wat het verschil tussen deze 2 is? Die Pro versie is schijnbaar volgens de Aopen Site nieuwer... Maar nu weet ik het ff niet, op de doos kan ik ook niet zien wat het is... Ik ga nog ff in de Bios kijken, en op de CD/RW zelf. Enne... Wat vinden we van deze brander? Oja en nog een vraagje, moet je bij een CD/RW nou DMA aan of uit zetten? Als ik het in de bios aanzet, geeft ie een foutmelding, secondary slave failure, en in windows staat DMA gewoon aan...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=21] :).

Verwijderd

Als mijn DMA aan zet, dan brand ie geen cd's... allemaal gekke foutmeldingen in Nero. Meer mensen hebben daar last van (gehad).

Verwijderd

Kijk op de site van Aopen en kijk naar de specs. Het verschil zal dan tevoorschijn komen

• eX0duS
Ik ben een beetje dom geloof ik... Oja, ik heb ff gekeken in de BIOS, en op de CR/RW zelf, het blijkt dus echt wel een Pro versie te zijn, volgens mij heb ik geluk gehad...

• eX0duS
WOW! Dat branden gaat best snel, cd-tje in 6 min. Eerst zat ik met 2x te branden, en die brander (Philips CDD-3610) begon toch wel rare foutmeldingen te krijgen...

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 00:24
Ik weet dat deze post vrij oud is, maar ik heb hetzelfde, ik heb ook een 1232A gekocht, en win en bios geeft als PRO, nu wil ik em dus flashen, moet ik em dan als PRO of als A flashen!?
Ik neen aan als PRO maar waarom staat er dan op MYCOM dat et een A is?

• FailFr8er
En nog een vragie, om te flashen, moet ik dan gewoon de laatste FLASH nemen, of moet ik et rijtje af van beneden naar boven, plz help me!

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Je moet hem gewoon als PRO flashen! Verschil tussen Pro en A is dat de Pro ATA33 ondersteunt, de A alleen PIO4/DMA2. Ik heb nu firmware versie 1.3, je moet gewoon de laaste versie pakken (met het hoogste cijfer achter de 1. ).

PC Specs

• FailFr8er
Nog een vraagje, ik wil dus mijn AK33 aopen MOBO flashen, mot ik dan et hele rijtje afgaan of ken ik gewoon de bovenste pakken en dat ie dan de voorgaande upgrades ook meeneemt?
I would really like to know that!

• FailFr8er
Op zaterdag 01 september 2001 17:30 schreef Bomberman het volgende:
Je moet hem gewoon als PRO flashen! Verschil tussen Pro en A is dat de Pro ATA33 ondersteunt, de A alleen PIO4/DMA2. Ik heb nu firmware versie 1.3, je moet gewoon de laaste versie pakken (met het hoogste cijfer achter de 1. ).
BTW bedankt, heb em nu ook 1.30 :D ook gelijk ff mn DVD-speler geholpen, plz, had nog een vraagje, staat hier boven

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op zaterdag 01 september 2001 17:40 schreef Sephiroth het volgende:
Nog een vraagje, ik wil dus mijn AK33 aopen MOBO flashen, mot ik dan et hele rijtje afgaan of ken ik gewoon de bovenste pakken en dat ie dan de voorgaande upgrades ook meeneemt?
I would really like to know that!
Je kunt altijd gewoon de laaste (= nieuwste) bios pakken. Fixes uit vorige bios'en zitten daar dan ook altijd in :) .

PC Specs

Pagina: 1