Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben eigenlijk al sinds eind vorig jaar op zoek naar een vervanger van mijn huidige systeem echter daar is tot op heden nog niks van gekomen en aangezien de baas nu nog wat wil sponsoren moet het er toch maar eens van komen.
Huidige systeem is van 2011 waar 2 jaar geleden een andere GraKa in is gegaan.
Het systeem moet een beetje een all rounder worden.
Ik game nog wel maar daar ligt niet de focus. Momenteel voornamelijk FO4, HL2 en mogelijk later nog FarCry5.
Daarnaast wordt er nog geregeld SolidWorks gedraaid en wil de vrouw nog wel eens aan foto- en videobewerking doen.
Verder het normale browsen, tekstverwerking etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €800 maar dit ligt niet vast.
Is wel inclusief W10 (pro) en een nieuwe office.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Sowieso de beeldschermen (Samsung S23A350H & Acer AL2051W), toetsenbord en muis.
Daarnaast zou ik graag de huidige grafische kaart voorlopig mee willen nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de BBG guides het afgelopen jaar in de gaten gehouden en het basis systeem leek me met een paar aanpassingen behoorlijk interessant.
Bluray reader/writer is meer voor het gemak. Brand nog geregeld CD's en ik ben mijn DVD's/Blurays digitaal aan het maken.
Cardreader is ook voor het gemak. Bewust een usb 3.0 gekozen aangezien de gekozen kast maar 2 usb poorten (3.0) aan de voorkant heeft en de huidige kast er al 4 heeft (2&3)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, eigenlijk niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Momenteel geen concrete.
Ga je overklokken?
Nee. Bij het huidige systeem dacht ik nog van wel maar daar is in 7 jaar ook niks van terecht gekomen dus ik verwacht er nu niet meer aan te beginnen.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk een controle of het gekozen verstandig is en dan met name de keuze om de huidige grafische kaart te behouden.
Ik ben eigenlijk al sinds eind vorig jaar op zoek naar een vervanger van mijn huidige systeem echter daar is tot op heden nog niks van gekomen en aangezien de baas nu nog wat wil sponsoren moet het er toch maar eens van komen.
Huidige systeem is van 2011 waar 2 jaar geleden een andere GraKa in is gegaan.
Het systeem moet een beetje een all rounder worden.
Ik game nog wel maar daar ligt niet de focus. Momenteel voornamelijk FO4, HL2 en mogelijk later nog FarCry5.
Daarnaast wordt er nog geregeld SolidWorks gedraaid en wil de vrouw nog wel eens aan foto- en videobewerking doen.
Verder het normale browsen, tekstverwerking etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €800 maar dit ligt niet vast.
Is wel inclusief W10 (pro) en een nieuwe office.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Sowieso de beeldschermen (Samsung S23A350H & Acer AL2051W), toetsenbord en muis.
Daarnaast zou ik graag de huidige grafische kaart voorlopig mee willen nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de BBG guides het afgelopen jaar in de gaten gehouden en het basis systeem leek me met een paar aanpassingen behoorlijk interessant.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 164,90 | € 164,90 |
1 | ASRock B450M Pro4 | € 77,- | € 77,- |
1 | Sapphire NITRO R9 380X 4G D5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Antec Three Hundred Two | € 79,10 | € 79,10 |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 133,95 | € 133,95 |
1 | LG BH16NS55 Zwart | € 65,- | € 65,- |
1 | Corsair RM550x (2018) | € 89,50 | € 89,50 |
1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 78,50 | € 78,50 |
1 | Akasa AK-ICR-07U3 | € 12,75 | € 12,75 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 700,70 |
Bluray reader/writer is meer voor het gemak. Brand nog geregeld CD's en ik ben mijn DVD's/Blurays digitaal aan het maken.
Cardreader is ook voor het gemak. Bewust een usb 3.0 gekozen aangezien de gekozen kast maar 2 usb poorten (3.0) aan de voorkant heeft en de huidige kast er al 4 heeft (2&3)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, eigenlijk niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Momenteel geen concrete.
Ga je overklokken?
Nee. Bij het huidige systeem dacht ik nog van wel maar daar is in 7 jaar ook niks van terecht gekomen dus ik verwacht er nu niet meer aan te beginnen.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk een controle of het gekozen verstandig is en dan met name de keuze om de huidige grafische kaart te behouden.