Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het opstellen van een formule waarbij automatisch een getal word gegeven per set, per oefening. Om uiteindelijk een percentage aan specifieke lichaamsdelen toe te delen. Wie kan mij helpen met zo een formule?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 21:02

kevin33

Welkom in Utopia.

Als de zoekwaardes altijd gelijk zijn dan zou je dit (volgens mij) kunnen doen met verticaal zoeken.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Vice
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 20:53
Even voor de duidelijkheid, je bedoelt iets als:
code:
1
2
3
4
[10×][balletje opgooien][bovenbenen]
[10×][balletje opgooien][linkerarm]
[04×][balletje opgooien][bovenbenen]
[04×][balletje opgooien][linkerarm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 11:22

NielsNL

DigiCow

Deze kwam ik gisteren tegen:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
How to Organize Your Project with a PBS System - Marble Machine X #57

Hier wordt een excel/google sheet gebruikt, om bij te houden hoever je met iets bent.
De sheet staat in de description. Er wordt geen gebruik gemaakt van script o.i.d., gewoon formules (nested ifs o.a.)

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom, @Verwijderd. Je hebt Het algemeen beleid #topicplaatsen vast al gezien.

Je hebt een belangrijk deel van de topicstart leeg gelaten:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op GoT zien we expliciet graag dat de eigen inzet (probeersels, gedachten, etc) wordt getoond. Puur helpdesk spelen is namelijk niet leuk, dan blijft er niemand over om antwoorden te geven :+ Graag alsnog aangeven waar je vastloopt, etc.

Los daarvan snap ik eerlijk gezegd niet wat nu concreet je vraag is en hoe precies de huidige sheets er uit zien, maar dat zal duidelijker zijn na beschrijven van de eigen gedachten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)