Toon posts:

[Win10]Geen interactie mogelijk andere vensters dan Browser

Pagina: 1
Acties:

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05 17:16
Het vreemde probleem waar ik een tijdje mee zit en zelf niet uit kom is, dat het soms plots niet meer mogelijk is om op de startbalk of andere programma vensters te klikken als ik een tijdje via Chrome of Firefox op het internet heb gesurft. en het lijkt vaker voor te komen wanneer ik filmpjes via Youtube of andere videostreaming sites bekijk.
Alt+Tab werkt wel gewoon en via toetsenbord commando's kan ik dan alsnog iets met de andere programma's doen. dus alles lijkt verder nog te werken.

Ik heb al geprobeerd om de muis in een andere usb poort in te prikken, maar dit loste heb probleem niet op.
Browser afsluiten, hielp ook niet.
Window manager van windows gekillt via taskmanager, dit hielp ook niet.
Explorer gekillt en opnieuw opgestart via tastmanager, hielp ook niet :'( .
Display fusion killen, doet ook niks.
Steam killen, nada.

De setup van mijn pc:
Windows 10 pro Versie: 1803
Nvidia GTX760
Intel I5
16GB DDR3 geheugen
Twee beeldschermen

Soms komt dit een paar dagen niet voor en soms gebeurt het twee a drie keer in een uur.

[Voor 1% gewijzigd door dragon9114 op 01-11-2018 19:58. Reden: Windows versie toegevoegd]

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Je geeft aan dat je niet meer op de startbalk of programma venster kan klikken, doet de rest het wel dan? Klinkt meer dat je muis het niet meer doet na een tijdje? Probeer eens een andere muis?

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05 17:16
Squ1zZy schreef op donderdag 1 november 2018 @ 23:27:
Je geeft aan dat je niet meer op de startbalk of programma venster kan klikken, doet de rest het wel dan? Klinkt meer dat je muis het niet meer doet na een tijdje? Probeer eens een andere muis?
Binnen de browser venster kan ik wel nog alles aan klikken(tabbladen, linkjes etc), buiten het browser venster niet.

[Voor 3% gewijzigd door dragon9114 op 03-11-2018 16:02]

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Klinkt meer als een feature dan als een bug. Heb je de crapware op je PC al eens kritisch bekeken?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee