Het vreemde probleem waar ik een tijdje mee zit en zelf niet uit kom is, dat het soms plots niet meer mogelijk is om op de startbalk of andere programma vensters te klikken als ik een tijdje via Chrome of Firefox op het internet heb gesurft. en het lijkt vaker voor te komen wanneer ik filmpjes via Youtube of andere videostreaming sites bekijk.
Alt+Tab werkt wel gewoon en via toetsenbord commando's kan ik dan alsnog iets met de andere programma's doen. dus alles lijkt verder nog te werken.
Ik heb al geprobeerd om de muis in een andere usb poort in te prikken, maar dit loste heb probleem niet op.
Browser afsluiten, hielp ook niet.
Window manager van windows gekillt via taskmanager, dit hielp ook niet.
Explorer gekillt en opnieuw opgestart via tastmanager, hielp ook niet
.
Display fusion killen, doet ook niks.
Steam killen, nada.
De setup van mijn pc:
Windows 10 pro Versie: 1803
Nvidia GTX760
Intel I5
16GB DDR3 geheugen
Twee beeldschermen
Soms komt dit een paar dagen niet voor en soms gebeurt het twee a drie keer in een uur.
Alt+Tab werkt wel gewoon en via toetsenbord commando's kan ik dan alsnog iets met de andere programma's doen. dus alles lijkt verder nog te werken.
Ik heb al geprobeerd om de muis in een andere usb poort in te prikken, maar dit loste heb probleem niet op.
Browser afsluiten, hielp ook niet.
Window manager van windows gekillt via taskmanager, dit hielp ook niet.
Explorer gekillt en opnieuw opgestart via tastmanager, hielp ook niet

Display fusion killen, doet ook niks.
Steam killen, nada.
De setup van mijn pc:
Windows 10 pro Versie: 1803
Nvidia GTX760
Intel I5
16GB DDR3 geheugen
Twee beeldschermen
Soms komt dit een paar dagen niet voor en soms gebeurt het twee a drie keer in een uur.
[Voor 1% gewijzigd door dragon9114 op 01-11-2018 19:58. Reden: Windows versie toegevoegd]