Mijn vraag:
- Ik heb dus sinds vorige maand heel veel problemen als het gaat om mijn videokaart/beeldschermen.
https://ibb.co/m5gFyL
Zoals je kunt zien is het beeld zeer pixelated en lijkt het alsof je dus iets hebt gesloopt zegmaar.
!!! OPLOSSING GEVONDEN !!!:
Ga in je BIOS opzoek naar de RC6 Render Standby optie en zet die uit.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- Ik gebruik(te) NVIDIA Geforce Experience, MSI Afterburner, GPU Tweak2 en AI Suite 3
PC Specs:
- CPU: i7 7700k
- Mobo: Asus Rog Z270G
- Cooler: Corsair H100i v2
- GPU: Asus Rog Strix GTX 1060 6G OC
- GPU Driver: 416.43
- Ram: Corsair Vengeance LPX 8GB
- Psu: Corsair CX650M
- Monitoren: AOC G2460VQ (2x), aangesloten met DisplayPort
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Kabels zijn goed (aangesloten).
- Ik heb al mijn drivers opnieuw geïnstalleerd ZONDER GeForce Experience, met DDU.
- Ik weet wel dat als dit gebeurd dat ik het tijdelijk kan fixen door de resolutie te verlagen in de control panel
van Nvidia en weer naar 1080p75 te zetten.
- Ohja ook weet ik dat de videokaart iets had met de RGB. Die werkte niet bij startup en dat soort dingetjes.
Ik heb de videokaart dit jaar via Marktplaats gekocht en diegene had geen factuur... achteraf toch wat minder leuk. En dit jaar al 3x windows opnieuw geinstalleerd. Ik sta er wel een beetje voor open om windows opnieuw te installeren maar het liefst niet
Maargoed zou iemand me wat advies kunnen geven/helpen om dit op te lossen?
~Ashray
- Ik heb dus sinds vorige maand heel veel problemen als het gaat om mijn videokaart/beeldschermen.
https://ibb.co/m5gFyL
Zoals je kunt zien is het beeld zeer pixelated en lijkt het alsof je dus iets hebt gesloopt zegmaar.
!!! OPLOSSING GEVONDEN !!!:
Ga in je BIOS opzoek naar de RC6 Render Standby optie en zet die uit.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- Ik gebruik(te) NVIDIA Geforce Experience, MSI Afterburner, GPU Tweak2 en AI Suite 3
PC Specs:
- CPU: i7 7700k
- Mobo: Asus Rog Z270G
- Cooler: Corsair H100i v2
- GPU: Asus Rog Strix GTX 1060 6G OC
- GPU Driver: 416.43
- Ram: Corsair Vengeance LPX 8GB
- Psu: Corsair CX650M
- Monitoren: AOC G2460VQ (2x), aangesloten met DisplayPort
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Kabels zijn goed (aangesloten).
- Ik heb al mijn drivers opnieuw geïnstalleerd ZONDER GeForce Experience, met DDU.
- Ik weet wel dat als dit gebeurd dat ik het tijdelijk kan fixen door de resolutie te verlagen in de control panel
van Nvidia en weer naar 1080p75 te zetten.
- Ohja ook weet ik dat de videokaart iets had met de RGB. Die werkte niet bij startup en dat soort dingetjes.
Ik heb de videokaart dit jaar via Marktplaats gekocht en diegene had geen factuur... achteraf toch wat minder leuk. En dit jaar al 3x windows opnieuw geinstalleerd. Ik sta er wel een beetje voor open om windows opnieuw te installeren maar het liefst niet

Maargoed zou iemand me wat advies kunnen geven/helpen om dit op te lossen?

~Ashray
[Voor 21% gewijzigd door Ashrayy op 02-12-2018 16:53. Reden: Oplossing gevonden]