Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Saitek EVO Force laat programma's chrashen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Michel19761
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21-04 20:04
Sinds ik mijn nieuwe pc heb gebouwd en voorzien van alle nieuwst drivers en Win10 updates liep ik tegen het probleem aan dat verschillende games niet wilde starten of gelijk na start weer afsloten

Na veel zoeken bleek dat mijn Saitek Evo force het probleem was en wanneer ik de USB hiervan los haalde alles perfect startte en draaide.

Ik gebruik een legale Windows 10 Home 64 bits OS en speel games als:

IL2 Sturmovik
Flight Sim X
Assasins Creed origin
ARMA3

Schijnbaar maken de drivers oid een conflict waardoor bovenstaande plaats vindt.

Ik heb reeds de nieuwst 64 bit drivers geinstalleerd vanaf de saitek site maar zonder resultaat.

Wie oh wie kent dit probleem en heeft eventueel de oplossing?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True