GeForce vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Ik wil mijn TNT2 Ultra vervangen door een GeForce DDR, maar zit nog met een paar vraagjes:

-Ik heb een 250watt voeding, wil dit? ( P3 450, brander, 2 netwerk kaarten en het gebruikelijke spul ).
-Iemand een idee hoeveel fps ik meer kan verwachten in Half-Life ( haal nu 60-80 in 800x600 online ).
-Zijn er nog veel problemen met bepaalde games?
-Is de Creative Ann. Pro net zo goed als anderen? Hij is namelijk een stuk goedkoper.

Thx

Flickr | Lego collectie

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Ik zou gewoon de Geforce DDR van Creative bij www.eynstein.nl bestellen...

Power moet lukken hoor. Ik heb niet zelf zo'n ding, maar ik kan me niet voorstellen dat een Geforce niet zou werken op een 250 watt voeding als de config van je systeem verder gemiddeld is.

Over Half-Life... Maak je daar niet druk over, het zal ZEKER meer dan 80 fps zijn. Nou dan ben je toch klaar???

Als ik een nieuwe videkaart koop (wat ik zeer binnenkort ga doen) dan maak ik me niet druk hoe die presteerd in quake1, tomb raider 2 en quake2.

problemen met spellen? Precies evenveel/weinig als met je TNT2, want die geforce gerbuikt dezelfde drivers. Dus wat dat betreft dus exact hetzelfde

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik hep ook een PIII450 met 2 netwerkkaarten en het gebruikelijke :), en een 230! Watt voeding. en helemaal nergens last van. Ik heb bdw een CL Annihilator Pro, en die werkt erg lekker.
Hij is iig niet slechter dan de andere Geforce'n. Er zit alleen geen Tv-out enzo op, als je dat geen probleem vind zou ik hem zeker kopen.
Ik heb (tot nu toe) nooit prblemen met spellen gehad, en ik speel nooit CS, alleen maar Quake 1 ctf :) (dat zijn DE spellen)

specs

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
snugger, koop je een gforce om quake 1 te spelen??? nuttig hooor...heb je zeker geld teveel ofzo?

• Speedy
Bedankt!

Ik koop ook een GeForce voor Half-Life alleen eigenlijk, nog meer fps :), de rest gaat op zich nog wel redelijk ( Op Deus Ex en F1 2000 na ).
TV-out boeit niet echt vind ik, denk dat ik maar voor de CL ga

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik heb vrijdag de geforce v6600 gekocht voor 509 pieken bij update computers. Ik merk dat de asus drivers die er bij zitten waardeloos zijn. De nieuwste detonator driver is wel beter maar nog niet super. Dus ik ben op zoek naar een oudere versie die ik niet bij nvidia kan vinden. Wie weet waar ik hem wel kan vinden?

• Speedy
Ik heb nog wel 3.53 voor win9x en 5.22 voor win9x als je er belang bij hebt contact maar even op icq. ( weet trouwens niet of de GeForce er al was toen die uitkwamen ).

Flickr | Lego collectie

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 11:36
offtopic:
UneXisT, krijg jij Glquake1 aan de praat met je Geforce? Ik heb namelijk een TNT2 en ik heb wel eens een glidewrapper gebruikt maar dat wil niet echt lukken onder Glquake.
Heb jij een oplossing?

Verwijderd

TAG_Speedy ik kijk vanmiddag thuis nog ff of iemand anders hem heeft. Als dat niet zo is dan icq ik je wel ff.

• Jag
  • Laatst online: 20:24

Jag

TAG_speedy, Half Life en een Geforce is niet zo'n goede combinatie (zie topics in dit forum). Ik haal zelf maar een dikke 73 fps op 1024, en dat vind ik echt absoluut onacceptabel voor zo'n oud spel! Met quake3 haal ik gewoon een stuk hoger, vaak zo'n 90 fps. Bovendien loop ie vast, Half Life.
Met de creative labs annihilator pro is trouwens niets mis of zo, hij heeft alleen niet van die (overbodige) extra's zoals een tv-out en een uitgang voor digitale monitoren. Verder is ie ook gebaseerd op het NVidea reference design, dus gewoon hetzelfde als de anderen.

Jag

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[offtopic]
ik speel VOORNAMELIJK Quake 1, ook wel andere spellen hoor, anders had ik mijn voodoo2 net zogoed kunnen houden.
BDW, ik heb hem 2e hands van de buren kunnen kopen voor weinig, nieuw had ik hem niet gekocht.

Jim: ik heb gewoon glquake geinstalleerd en het werkte gewoon.... Ik gebruik de 5.22 drivers. Alleen een beetje donker (GL Proquake scheelt al een stuk), je kan gaan kloten met idgamma of elke x in windows je brightness hoger zetten :)

specs

• Renkie
  • Laatst online: 30-08 06:53
De Q1 engine kan het HL geweld gewoon niet zo goed aan :)

Ik speel zelf minimaal 5 uur per dag in 640x480 met een 19" (default_fov 135) op een athlon 700,256mb en een TNT2 U :P

Als ik stilsta haal ik 100 FPS...
Maar veel met aktie (MET a3d2.0)kom ik nog HEEL dicht bij de 30......
Pagina: 1